مورینیو: صحنه خطا کیه‌لینی روی ساکا همه چیز را نشان داد

مورینیو: صحنه خطا کیه‌لینی روی ساکا همه چیز را نشان داد

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی فصل آینده آ اس رم ایتالیا به تمجید از جورجیو کیه‌لینی مدافع باسابقه یوونتوس و آتزوری پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شاگردان روبرتو مانچینی با پیروزی برابر انگلیس برای دومین بار قهرمان یورو شدند. در این دیدار در اواخر وقت‌های اضافی دوم کیه‌لینی پیراهن ساکا را کشید و اجازه زدن ضد حمله به سه شیرها را نداد. 

به نقل از سایت تاک اسپورت، مورینیو سرمربی سابق تیم‌های منچستریونایتد، رئال مادرید، چلسی و اینتر درباره این موضوع گفت: "کاری که کیه‌لینی با ساکا انجام داد، بیان‌گر همه چیز بود. او فقط یک اشتباه در بازی انجام داد و زمانی بود که نتوانست ساکا را به راحتی مهار کند، اما او رو به ساکا کرد و گفت 'تو جایی نمی‌روی و همین جا با من می‌مانی. پیراهنت برای من است و تو قرار نیست به همین راحتی بروی.' کیه‌لینی می‌داند که چه کاری می‌کند. او مدافع سطح بالا و باهوشی است. زمانی که در منچستریونایتد بودم، چند فصل پیش برابر یوونتوس قرار گرفتیم و بعد از بازی به خبرنگاران گفتم که کیه‌لینی و بونوچی باید برای تدریس چگونه یک مدافع شویم، به دانشگاه هاروارد بروند. حتی با گذشت چند سال، آن‌ها هنوز کیفیت سابق را دارند."

4416