عکس؛ اضافه وزن شدید وینگر برزیلی آرسنال در تابستان

عکس؛ اضافه وزن شدید وینگر برزیلی آرسنال در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که معضلات و مشکلات میکل آرتتا در آرسنال به عنوان سرمربی این تیم، یکی دو تا نیست چرا که اکنون به نظر می رسد که برخی از بازیکنانش در تابستان کاملا فوتبال و تمرینات بدنسازی را رها کرد و دچار اضافه وزن عجیب و غریب شده اند.

به گزارش فوتبالی، ویلیان، وینگر برزیلی حال حاضر باشگاه آرسنال که سابقه حضور در باشگاه چلسی را هم دارد، به نظر می رسد که در تعطیلات تابستانی و در این مدتی که از فوتبال دور بوده است، هیچ گونه تمرینات بدنسازی هم انجام نداده است و بدین ترتیب بدنش به طور کامل از فرم ایده آل خارج شده است.

آرسنال روز گذشته یک بازی دوستانه داشت و ویلیان، وینگر برزیلی آرسنال، پس از مدت ها به میادین بازگشته و در آن بازی حضور داشت اما تصاویری که از او منتشر شده نشان می دهد که این بازیکن چقدر از فرم ایده آل خارج شده است و اضافه وزنی شدید دارد به طوری که چربی های شکم او کاملا بیرون زده است و اکنون باید تلاش کند تا دوباره بدنش به فرم ایده آل برگردد.

آرسنال فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و اکنون به نظر می رسد که کار آرتتا برای فصل آینده هم دشوار است و باید بازیکنانی مثل ویلیان را تمرین داده و آماده کند.

1470