ویژه/ لیونل مسی در مسیر پیوستن به پویول، توتی و مالدینی

ویژه/ لیونل مسی در مسیر پیوستن به پویول، توتی و مالدینی

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی مدت زمان قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا به اتمام رسیده است و هنوز این قرارداد تمدید نشده است اما امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لئو مسی با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده است و به زودی می خواهد یک قرارداد جدید را با بارسا به امضا برساند و بدین ترتیب دوباره در این باشگاه به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، گفته شده که لیونل مسی به دنبال بستن قراردادی 5 ساله با باشگاه بارسلونا است و در واقع در قرارداد جدیدی که او با بارسلونا می بندد، قرار است به مدت 5 سال در این باشگاه بماند و پس از آن احتمالا تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال خواهد گرفت.

اگر لیونل مسی قرارداد خود را تمدید کند و چنین تصمیمی در سر داشته باشد، بدین ترتیب او هم تبدیل به بازیکنی تک باشگاهی خواهد شد چرا که لیونل مسی از همان دوران کودکی در باشگاه بارسلونا بوده است و در آکادمی بارسا رشد یافته و در رده بزرگسالان بارسا افتخارات زیادی کسب کرده است.

مسی بدین ترتیب در مسیری قرار می گیرد، که بازیکنانی مثل توتی، کرگر، کارلس پویول، پائولو مالدینی، آدامز و ... طی کرده اند و تبدیل به بازیکنانی تک باشگاهی شده اند؛ بدین معنا که کل دوران فوتبال خود را در یک باشگاه بوده اند.

1470