طعنه مهاجم سابقه ایتالیا به دوناروما: اگر بهترین سنگربان جهان هستی، به پاری‌سن‌ژرمن نمی‌رفتی

طعنه مهاجم سابقه ایتالیا به دوناروما: اگر بهترین سنگربان جهان هستی، به پاری‌سن‌ژرمن نمی‌رفتی

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کاسانو مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، باشگاه رم ،اینتر و رئال مادرید معتقد است که جیانلوئیجی دوناروما به جای رفتن به پاری سن ژرمن باید به یکی از قدرت‌های سنتی اروپا می‌پیوست. 

به گزارش فوتبالی، جیانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان فصل گذشته آث میلان یکی از ارکان اصلی تیم روبرتو مانچینی در راه قهرمانی یورو 2020 بود. او به همراه لئوناردو بونوچی و جورجیو کیه‌لینی یک دیوار در مقابل دروازه آتزوری درست کرده بودند. او در مراحل نیمه نهایی و فینال یورو 2020 مقابل اسپانیا و انگلیس نقش اساسی در پیروزی تیمش ایفا کرد و توانست پنالتی‌های مهمی همچون پنالتی آلوارو موراتا و پنالتی‌های جیدون سانچو و بوکایو ساکا را مهار کند.

به نقل از مارکا، اگر مشکل خاصی پیش نیاید، فصل بعد دوناروما در فرانسه و در لباس پاری سن ژرمن خواهیم دید. حالا آنتونیو کاسانو در این باره به کانال توئیچ کریستین ویری گفت: "اگر او بهترین دروازه‌بان دنیاست، چرا تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ، بارسلونا و رئال مادرید به دنبال جذب او نیستند؟ نویر سی و شش سال سن دارد و اگر دوناروما بهترین سنگربان جهان باشد، به راحتی می‌تواند جای تیبو کورتوا و مارک آندره ترشتگن را بگیرد، اما به جای این کارها، او به پاری سن ژرمن می‌رود."

4416