سوال روز/ترابی مقابل استقلال هم یکه‌تازی می‌کند؟

سوال روز/ترابی مقابل استقلال هم یکه‌تازی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر سرعتی قرمزها موفق خواهد شد اولین گل خود را با پیراهن پرسپولیس وارد دروازه استقلال کند؟

به گزارش فوتبالی،مهدی ترابی که این روزها یکی از ستاره های اصلی تیم یحیی به شمار می رود و نقش تاثیرگذاری در موفقیت های پرسپولیس ایفا می‌کند یکی از امیدهای اصلی گلزنی برای قرمزها در بازی فردا خواهد بود.

او که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی بازگشت نقش بسزایی در بالارفتن قدرت تهاجمی پرسپولیس در نیم فصل دوم داشته است، با توجه به آماری که از این بازیکن منتشر شده است، ترابی در هفت بازی اخیر روی 4 گل تیم اش تاثیر مستقیم گذاشته، او فاز دفاعی هم بسیار موثر بوده و با بیش از 300 پاس فعالیت بیشتری در جریان بازی به نفع تیم‌اش داشته است.

ترابی از دربی برگشت لیگ برتر که 24 اردیبهشت برگزار شد و با برتری یک بر صفر قرمزها همراه بود، تا مسابقه‌ای که فردا باید به میدان برود، هر بازی بهتر از قبل در زمین حاضر شده و مقابل آلومینیوم اراک در هفته ماقبل دربی حذفی، شب رویایی را گذراند و یک گل زد و یک پاس گل خوب هم برای شهریار مغانلو ارسال کرد تا با تمام قوا، آماده درخشش در دربی پایتخت باشد.

ترابی در پرسپولیس به یک مهره فرصت‌طلب تبدیل شده که بازی‌های نزدیک را با فاصله میلی‌متری بین دو تیم، به نفع قرمزها تغییر می‌دهد. این هنر خاص مهدی ترابی است.شم گل‌زنی فوق‌العاده او، پاس‌های دقیق و شوت‌های عالی‌اش می‌توانند گره بازی‌های بزرگی را برای پرسپولیس باز کنند.

 حالا باید دید باتوجه به ویژگی های این ستاره‌ تکنیکی در تیم پرسپولیس آیا او موفق خواهد شد پس از 2 سال حضور در جمع قرمزها اولین گلش را با پیراهن قرمز وارد دروازه آبی ها کند یا نه.

7655