رکورد ویژه مسی در اینستاگرام؛ 19 میلیون لایک برای اولین جام ملی!

رکورد ویژه مسی در اینستاگرام؛ 19 میلیون لایک برای اولین جام ملی!

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های کوپا آمریکا 2021 به پایان رسید و بدین ترتیب تیم ملی آرژانتین موفق شد در این بازی ها به قهرمانی برسد.

به گزارش فوتبالی، آرژانتینی ها به همراه لیونل مسی، در خاک کشور برزیل و در فینال این بازی ها با نتیجه یک بر صفر تیم ملی برزیل را شکست دادند تا یک قهرمانی شیرین را به دست بیاورند.

لیونل مسی بدین ترتیب برای اولین بار در دوران حرفه ای خود یک جام ملی بدست آورد و به همراه تیم ملی آرژانتین توانست یک جام را بالای سر ببرد.

این افتخار ملی که لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین به دست آورد، موجب شد تا مسی در اینستاگرام هم یک رکورد ویژه را بشکند و آن هم رکورد پر لایک ترین پست ورزشی تاریخ این شبکه اجتماعی یعنی اینستاگرام است.

در حقیقت پستی که لیونل مسی پس از قهرمانی در رقابت های کوپا آمریکا به همراه جام منتشر کرده است، از مرز 19 میلیون لایک در شبکه اجتماعی اینستاگرام عبور کرده است که این تعداد لایک همانطور که گفته شد رکورد یک پست ورزشی در اینستاگرام است.

البته تعداد فالوور های کریستیانو رونالدو در اینستاگرام بسیار بیشتر از مسی است اما اکنون مسی رکورد دار لایک در میان محتوا های ورزشی شده است.

1470