سرپرست نفت مسجدسلیمان: در حال بررسی شائبه کم‌کاری بازیکنان هستیم

سرپرست نفت مسجدسلیمان: در حال بررسی شائبه کم‌کاری بازیکنان هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان گفت که این باشگاه در حال بررسی شائبه کم‌کاری شاگردان محمود فکری است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، نعمت رضایی  در واکنش به صحبت‌های محمود فکری در مورد احتمال کم‌کاری یا تبانی بازیکنان نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با تعویض‌های کادر فنی می‌توانستیم پیروز مسابقه باشیم که متأسفانه دیر متوجه شدیم و اگر زمان بیشتری داشتیم، با امتیاز از زمین خارج می‌شدیم. مشکل کار باید بررسی شود و موضوع را پیگیری می‌کنیم. خودمان هم در تعجب هستیم.

وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفته بود فکری بهانه می‌آورد، تصریح کرد: همه فوتبال را می‌بینند و مسائل را می‌فهمند. هواداران به ما فشار می‌آوردند، می‌گفتند تبانی در کار است و تعویض کنید. ما هم تعویض کردیم و بازی برگشت. در این شرایط فکرهایی به سر ما می‌زند که در حال بررسی موضوع هستیم.

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان درباره احتمال جریمه بازیکنان این تیم و مشکلات مالی باشگاه نفت به تسنیم گفت: باشگاه هنوز تصمیمی نگرفته است، اما احتمال جریمه بازیکنان مقصر بسیار بالاست. باشگاه 60 درصد از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرده و ما مشکلات مالی آنچنانی نداریم. همه با مسائل مالی مواجه هستند، اما مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان به اندازه‌ای نیست که تیم را زمین‌گیر کند.

۴۱۵۴