هامبورگ سرنوشت مهدوی‌کیا و امید را تعیین می‌کند

هامبورگ سرنوشت مهدوی‌کیا و امید را تعیین می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم پایه‌های هامبورگ موافقت خود را برای حضور در تیم امید اعلام کرده اما قطعیت این موضوع به باشگاه هامبورگ بستگی دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، امروز کیکاووس سعیدی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با سعید اکبری در خصوص تیم ملی فوتبال امید ایران صحبت کرد.

او درباره ماجرای  جلسه مشترک کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال گفت: مذاکراتی صورت گرفت با کمیته ملی المپیک و یک تفاهم نامه هم بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک مبادله شد تا بار مالی تیم  تقسیم شود که هم ما کمک دهیم و هم فدراسیون کمک کند تا تیم امید از الان شروع کند.

سعیدی درباره سرمربیگری مهدوی‌کیا در تیم امید هم گفت :  گزینه اصلی مدنظر فدراسیون آقای مهدی مهدوی‌کیا بود و اگر او بتواند شرایط قراردادش را درست کند و از هامبورگ رضایت بگیرد گزینه اصلی است.  آقای مهدوی‌کیا برای سرمربیگری موافقت کرده است اما حضور او منوط بر موافقت باشگاه هامبورگ آلمان است.

 آقای داریوش مصطفوی هم پیشنهاد آقای دکتر صالحی بود که به عنوان مدیر تیم باشد که فرد کار کشته و پیشکسوت است و بتواند مسائل بین کمیته و تیم را دنبال کند که این تیم را هم برای بازی‌های آسیا و المپیک هدایت کند.

۴۱۵۴