رادوشوویچ هم آشتی کرد هم پول گرفت

رادوشوویچ هم آشتی کرد هم پول گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- دریافتی امروز بوژیدار رادوشوویچ از باشگاه پرسپولیس چقدر بود؟

به گزارش فوتبالی،بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات قرمزها که پس از کش و قوس فروان بالاخره شب گذشته وارد ایران شد تا در تمرینات تیمش شرکت کند صبح امروز با حضور در محل باشگاه پرسپولیس بخش زیادی از طلب خود را دریافت کرد.

رادو همراه با مدیربرنامه‌هایش در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پس از گفت و گو با ابراهیم شکوری معاون پرسپولیس( حتما در جریان صحبتهای رادو و شکوری علیه یکدیگر و اختلاف شدید آنها هستید)، اختلافشان را کنار گذاشتند که گویا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس و همچنین مدیر برنامه‌های رادو در حل اختلاف طرفین نقش مهمی داشتند.

مهمتر از بازگشت رابطه رادو و شکوری به حالت عادی، دریافتی گلر کروات پرسپولیس بود و همانطور که پیش از این باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود، رادوشوویچ به محض بازگشت به تهران، بخشی از مطالباتش از باشگاه را دریافت کرد تا با روحیه خوبی، تیمش را در ادامه مسابقات همراهی کند.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که رادو امروز 70 هزار یورو از باشگاهش دریافت کرده تا دریافتی این بازیکن مثل سایر همبازیانش به رقمی بین 60 تا 70 درصد قراردادش برسد.

رادو که به دلیل عدم پرداخت مطالبات و اختلاف با مدیران باشگاه پرسپولیس قصد داشت علیه این باشگاه به فیفا شکایت کند با پادرمیانی یحیی گل محمدی حاضر شد به ایران برگردد تا هم مطالباتش را بگیرد هم اینکه پرسپولیسی‌ها نگران این نباشند که روی نیمکت تیمشان جانشین مناسبی برای حامد لک دیده نمی‌شود.

7655