ستاره دورتموند در تست پزشکی منچستریونایتد

ستاره دورتموند در تست پزشکی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو پیش از انتقال 73 میلیون پوند از بروسیا دورتموند در حال گذراندن دوره پزشکی در منچستر یونایتد است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسکای، منچستر یونایتد بابت انتقال جیدون سانچو که قبل تر به توافقات شخصی دست پیدا کرده است، 73 میلیون پوند به بروسیا  دورتموند پرداخت خواهد کرد.

سانچوی 21 ساله پیش از نهایی شدن انتقال 73 میلیون پوندی خود از بروسیا دورتموند به اولدترافورد، در حال گذراندن مراحل مختلف معاینات پزشکی با منچستر یونایتد است.

سانچو قبلاً درباره شرایط شخصی خودش با باشگاه انگلیسی به توافق رسیده بود. انتظار می رود بازیکن سابق تیم جوانان منچسترسیتی پس از انجام مراحل پزشکی و رسمی، به تعطیلات برود و پس از آن برای آغاز تمرینات و شرکت در اردوی پیش فصل جدید لیگ برتر، کمتر از یک ماه دیگر به اردوی شیاطین سرخ ملحق شود.

جیدون سانچو یکی از سه بازیکن انگلیسی (همراه با مارکوس رشفورد، همبازی جدیدش در تیم منچستر یونایتد و بوکایو ساکا از تیم آرسنال) بود که در شکست روز یکشنبه مقابل ایتالیا در فینال یورو 2020 در ومبلی یک ضربه پنالتی را از دست داد. هر سه بازیکن پس از این شکست، در شبکه های اجتماعی مورد حملات و توهین های نژادپرستانه قرار گرفتند که البته بسیاری از شخصیت ها و نهادها به انتقاد از این نوع رفتارها نسبت به ملی پوشان انگلیسی پرداختند.

9404