جانملکی: جایگاه نساجی انتهای جدول نبود/ قطعا در لیگ برتر می‌مانیم

جانملکی: جایگاه نساجی انتهای جدول نبود/ قطعا در لیگ برتر می‌مانیم

پایگاه خبری فوتبالی- دومین گل مدافع جوان نساجی در لیگ برتر سه امتیاز شیرین را به حساب تیم محبوب قائمشهری واریز کرد.

به گزارش فوتبالی، امیرمهدی جانملکی که پیش از این در بازی با ماشین سازی موفق به گلزنی شده بود، دیشب و در بازی بسیار حساس با شهرخودرو دوباره برای نساجی گل زد تا تیم ساکت الهامی به لطف این گل، شرایط بهتری در جدول پیدا کند. همانطور که احتمالا می‌دانید جانملکی، نوه مرحوم عزت جانملکی مدافع تیم تاج(استقلال) و تیم ملی در دهه 50 است.

گفت و گوی فوتبالی را با جانملکی را در ادامه می‌خوانید:

سوال: دومین گل تو برای نساجی گل بسیار مهمی بود و توانستید تیمی را شکست دهید که هر سه بازی قبلی‌اش را برده بود. درباره این گل صحبت کن.

جواب: خوشحالم که در بازی با شهرخودرو(پدیده) زننده تنها گل بازی بودم اما مهمتر از گلزنی من این است که نساجی در این دو دیداری که من گل زدم پیروز شده و سه امتیاز مسابقه را گرفته است. 

سوال: در شرایطی که همه فکر می‌کردند نساجی به لیگ یک سقوط می کند این تیم با حضور ساکت الهامی متحول شده و شرایط خوبی پیدا کرده و حالا طرفداران این تیم امیدوارند که نساجی در پایان فصل، در لیگ بماند.

جواب: واقعا جایگاه نساجی انتهای جدول نبود و امسال اتفاقات سختی رقم خورد که نساجی در انتهای جدول قرار گرفت. بازهم جای شکر دارد که با آمدن آقای الهامی شرایط نساجی تغییر کرد و حالا به رتبه دوازدهم جدول رسیده ایم و حتما در لیگ برتر می‌مانیم.

سوال: تو از یک خانواده کاملا فوتبالی بزرگ شده‌ای. پدربزرگت مرحوم عزت جانملکی مدافع تیم ملی در دهه 50 بوده و برادرزاده علی جانملکی بازیکن سابق پاس هستی. در این مورد صحبت کن.

جواب: در خانواده ما فوتبال حرف اول و آخر را می‌زند. باعث افتخارم است که  پدر بزرگم یکی از بزرگان فوتبال ایران بوده و عمویم هم بازیکن مطرحی محسوب می‌شود. خوشحالم که دوباره یاد آنها را در فوتبال ایران زنده کرده ام.

سوال: پست تخصصی تو بازی در دفاع میانی است یا در پست دیگری هم می‌توانی بازی کنی؟

جواب: پست تخصصی من دفاع مرکزی است و در دفاع راست هم می توانم بازی کنم .این فصل که در پست دفاع راست بازی کردم.

سوال: قطعا اولین آرزویت ماندن نساجی در لیگ برتر است. به جز این مورد چه آرزوی دیگر فوتبالی داری؟

جواب: من هم مثل خیلی‌ها دوست دارم روزی در اروپا و یک لیگ معتبر بازی کنم. امیدوارم بتوانم به روند خوبم ادامه بدهم و بالاخره بتوانم به آرزویم برسم. 

9697