واکنش سرخیو راموس به احتمال پیوستن امباپه به رئال مادرید

واکنش سرخیو راموس به احتمال پیوستن امباپه به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس مدافع تازه وارد پاری سن ژرمن مدعی است که کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی این باشگاه باید روزی به رئال مادرید بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی، علاقه رئال مادرید به جذب امباپه بر هیچ کس پنهان نیست و چند فصل است که این باشگاه مادریدی به شدت ستاره بیست و دو ساله پاری سن ژرمن را زیر نظر دارد. از قرارداد امباپه با پاریسی‌ها تنها یک فصل باقی مانده و آینده او در پارک دو پرنس نامعلوم است. 

به نقل از مارکا، راموس که با قراردادی آزاد به تیم فرانسوی ملحق شد، درباره این که آیا امباپه را به سمت رفتن به رئال مادرید تشویق می‎کند یا نه، به AS گفت: "البته. رئال مادرید یکی از بهترین باشگاه‌های دنیاست و از نظر تاریخی بهترین است. از نظر من، بهترین بازیکنان باید به آن جا بروند، اما در حال حاضر می‌خواهم تا او در تیم من باشد. می‌خواهم پیروز شوم و بهترین‌ها را برای باشگاهم خواستارم. از نظر شخصی هیچ نصیحتی نمی‌توانم به او بکنم. اما از نظر تجربه می‌توانم و این کار را خصوصی انجام خواهم داد. به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن، می‌خواهم او بماند. دوست دارم با بهترین‌ها هم تیمی باشم و امباپه یکی از همان بهترین‌هاست." 

از لیورپول، منچستریونایتد و منچسترسیتی به عنوان دیگر مشتریان این بازیکن نام برده می ‌شود.

4416