پاتریسیو برای انجام معاینات پزشکی و امضای قرارداد راهی رم می شود

پاتریسیو برای انجام معاینات پزشکی و امضای قرارداد راهی رم می شود

پایگاه خبری فوتبالی - روی پاتریسیو برای انجام آزمایشات پزشکی خود در پایتخت ایتالیا حضور دارد و بعد از آن قراردادی به ارزش 2 میلیون یورو تا ژوئن 2025 امضا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، جالوروسی با ولورهمپتون واندررز برای پرداخت مبلغ 11.5 میلیون یورو از سال 2022 بابت روی پاتریسیوی پرتغالی به توافق رسیده است.

به دنبال پیوستن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی و مرد نخست نیمکت به باشگاه آ اس رم ایتالیا، این مربی در تلاش است تا تنی چند از بازیکنان مورد علاقه و مد نظرش را نیز با خود همراه کرده و به پایتخت کشور چکمه ای ببرد تا به او در پروژه جاه طلبانه اش کمک کنند و بتواند تیم مورد علاقه اش را برای گرگ ها گردآوری کند. در همین ارتباط نیز روی پاتریسیو، دروازه بان ملی پوش پرتغالی تعطیلات خود را کوتاه کرده تا به تیم جدید ژوزه مورینیو بپیوندد و در مدت دوازده روز تمرینات خود را با رم پیگیری کند. این بازیکن 33 ساله پرتغالی برای انجام معاینات پزشکی وارد رم شده است. وی سپس برای دیدار با هم تیمی ها و مربی خود به تریگوریا خواهد رفت. روی پاتریسیو، ولورهمپتون را پس از سه فصل ترک می کند؛ جایی که در ژوئیه 2018 با مبلغ هجده میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون وارد آن جا شده بود.

9404