انتقاد سیلوا از برخی هواداران برزیل: امیدوارم خوشحال باشید

انتقاد سیلوا از برخی هواداران برزیل: امیدوارم خوشحال باشید

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو سیلوا از خجالت عده ای از هواداران برزیل را که در فینال کوپا آمریکا از آرژانتین حمایت کردند، درآمد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از مارکا، تیاگو سیلوا، بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل حرف های تندی نسبت به آن دسته از هواداران سلسائو زده است که در شکست روز فینال کوپا آمریکا مقابل آرژانتین، پشت سر تیم قرار نگرفتند و از برزیلی ها حمایت نکردند و این مفهوم را منتقل کرده که در هواداری و تعصب این عده از افراد برزیلی شک وجود دارد.

تیاگو سیلوا، مدافع 36 ساله سلسائو در شبکه های اجتماعی به انتقاد از کسانی که احساس می کرد به جای طرفداری از خودی ها، از آرژانتین حمایت می کنند پرداخت. برخی از هواداران برزیل در اعتراض به مدیریت همه گیری ویروس کرونا در این کشور و همچنین مخالفت با میزبانی مسابقات این دوره جام ملت های آمریکای جنوبی (کوپا آمریکا)، ابراز تمایل کردند که تیم ملی فوتبال آرژانتین در روزهای منتهی به فینال این رقابت ها، فاتح این جام شود.

تیاگو سیلوا در اینستاگرام نوشت: "اکنون وقت آن است که باتری های خود را دوباره شارژ کنیم و با قدرت بیشتری برگردیم. به خودی هایی که مخالف ما بودند می گویم که اکنون امیدوارم خوشحال باشید! اما بعدها (در موقعیت های بعدب) وانمود نکنید که دوست ما و حامی برزیل هستید و به دنبال هر چیزی از قبیل مصاحبه، تهیه بلیت بازی ها برای بچه ها و دوستان خود، تهیه پیراهن بازیکنان یا عکس های آن ها و... هستید تا از تیم ملی کشورتان برزیل حمایت کنید."

9404