لوئیس آلبرتو در مسیر خروج از لاتزیو/ شماره 10 به میلان می رود؟

لوئیس آلبرتو در مسیر خروج از لاتزیو/ شماره 10 به میلان می رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد لوئیس آلبرتو برای خارج شدن از تیم لاتزیو تحت فشار است و گفته می شود نمایندگان این بازیکن، او را به باشگاه میلان ایتالیا پیشنهاد داده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، غیبت لوئیس آلبرتو در تمرینات لاتزیو موضوعی است که در روزهای اخیر به طور گسترده ای در پایتخت ایتالیا به آن پرداخته شده است. لوئیس آلبرتو، هافبک اسپانیایی به تماس های لاتزیو در آستانه فصل جدید سری آ ایتالیا پاسخ نداد اما مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید این تیم که چند روز پیش هدایت این تیم پایتخت نشین ایتالیایی را پذیرفته، تأکید کرد که مدیریت وضعیت لوئیس آلبرتو در المپیکو، به باشگاه بستگی ندارد و باید دید تمایل خود بازیکن و مدیر برنامه هایش چگونه است و سرانجام این موضوع چطور به پایان خواهد رسید.

این بازیکن 28 ساله با بازگشت به وطنش در ارتباط است اما رسانه ها گزارش می دهند که نمایندگان هافبک سابق لیورپول با سایر رقبای بیانکوچلستی در سری آ از جمله باشگاه میلان تماس گرفته اند. روسونری هم این روزها در بازار نقل و انتقالات فعال است و یکی از مهم ترین بازیکنانی که نامش در انتقالات تابستانی میلانی ها زیاد به گوش می رسد، اولیویه ژیروی فرانسوی است که احتمالا طی یک پروژه انتقالاتی، از چلسی به میلان خواهد پیوست ولی این انتقال تا به این لحظه به صورت رسمی اعلام نشده است.

9404