خاطرات ویلشر از لیگ قهرمانان/ از درگیری لفظی با بوسکتس تا تعریف و تمجید

خاطرات ویلشر از لیگ قهرمانان/ از درگیری لفظی با بوسکتس تا تعریف و تمجید

پایگاه خبری فوتبالی - جک ویلشر در مورد نحوه واکنش سرخیو بوسکتس ستاره بارسلونا به عملکرد خود در لیگ قهرمانان در سال 2011 صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دیلی استار، جک ویلشر، هافبک انگلیسی سابق تیم فوتبال آرسنال در بیان خاطرات خود از حضور در بازی مقابل بارسلونا در خلال مسابقات قهرمانی اروپا در سال های گذشته، سرخیو بوسکتس را "با حال و احمق" خطاب کرده است! ویلشر فاش کرد که پس از بازی مقابل بارسلونا در سال 2011، سرخیو بوسکتس خشمگین بود و بر سر او فریاد زده که "تو کی هستی؟"

ویلشر که در سال 2011 عضو تیم فوتبال آرسنال بود، در 19 سالگی هنگامی که به مصاف بارسای قدرتمند پپ گواردیولا رفت، بهترین بازی زندگی خود را انجام داد. هافبک جوان انگلیسی مقابل بوسکتس، ژاوی و آندرس اینیستا و لیونل مسی قرار گرفت و بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت. اما این نوجوان نترس، برای جلوگیری از بازی تیکی تاکای بارسا، هر کاری که می توانست را انجام داد و حتی خودش را روی زمین پرتاب کرد!

آرسنال به لطف گل های رابین ون پرسی هلندی و آندری آرشاوین روسی در آن شب 2-1 برنده شد. با این که ویلشر ستاره واقعی مسابقه بود، اما همگان تحت تأثیر بازی بوسکتس قرار گرفتند چون او هم مقابل جوان انگلیسی عملکردی خیره کننده به نمایش گذاشت.

حالا و با گذشت حدود ده سال از آن مسابقه، ویلشر فاش کرد که در طول انجام آن بازی، باعث ناراحتی هافبک اسپانیایی ها در میانه میدان شده بوده و از این طریق در صدد بوده تا بوسکتس را زیر فشار روانی ببرد. ویلشر می گوید: "بارسایی ها مشغول انجام بازی همیشگی خود بودند، همان مالکیت توپ و پاس های متعدد معروف. در خلال مسابقه، بوسکتس را نیز با لفظ احمق خطاب کردم! این واژه و این کار را در حالی انجام دادم که جوان بودم و کم سن و سال. برابر دو نفر دیگر (ژاوی و اینیستا) چنین کاری نکردم زیرا برای آن ها احترام زیادی قائلم؛ اما درباره بوسکتس، آیا به یاد می آورید که او چه می کرد؟ یک بازیکن عالی که از تکل ها بیشترین استفاده را می کرد. یادم می آید که کمی با او درگیری داشتم و احمقانه به او گفتم احمق. او در کارش بهترین بود، جلوی شما را می گرفت، می رفت پایین تکل می زد و جیغ می کشید و خطا می کرد. من فقط به او می گفتم بلند شو و او گفت با کی صحبت می کنی؟ کی هستی؟..."

9404