ادامه ناکامی حریف المپیکی ایران در بازی‌های دوستانه/ آمریکا به استرالیا هم باخت

ادامه ناکامی حریف المپیکی ایران در بازی‌های دوستانه/ آمریکا به استرالیا هم باخت

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی بسکتبال آمریکا در دومین بازی تدارکاتی خود قبل از المپیک مغلوب استرالیا شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم ملی بسکتبال آمریکا که خود را برای حضور در المپیک توکیو آماده می‌کند، بامداد امروز در دومین بازی تدارکاتی خود هم مغلوب شد.یانکی‌ها که بازی اول را به نیجریه باخته بودند، امروز نیز 91 بر 83 در لاس وگاس مغلوب استرالیا شدند تا دومین شکست خود را تجربه کنند.

آمریکا که در گروه اول المپیک با ایران، فرانسه و چک همگروه است، در سومین بازی دوستانه خود به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

7474