رسمی؛ هافبک تیم ملی آرژانتین به اتلتیکو مادرید پیوست

رسمی؛ هافبک تیم ملی آرژانتین به اتلتیکو مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی را استارت زده است و به دنبال تقویت تیم خود برای فصل جدید است چرا که شاگردان دیگو سیمئونه در فصلی که گذشت قهرمان رقابت های لالیگا شدند و اکنون اگر می خواهند به دنبال تکرار قهرمانی ها باشند باید در پست هایی که احساس ضعف می کنند، دست به خرید و تقویت ترکیب خود بزنند.

به گزارش فوتبالی، در همین راستا، باشگاه اتلتیکو مادرید خرید رودریگو دی پائول، هافبک و وینگر تیم ملی آرژانتین را که در رقابت های کوپا آمریکا 2021 هم حضور داشت و در فینال مقابل برزیل در ترکیب ثابت آرژانتینی ها بود، قطعی کرده است.

این بازیکن در کوپا آمریکا عملکرد خوبی داشت. رودریگو دی پائول توانایی بازی در پست های هافبک و همچنین پست های تهاجمی تر مثل هافبک هجومی و وینگر را دارد. این بازیکن بین سال های 2016 تا 2021 در باشگاه اودینزه در سری آ ایتالیا توپ زده است و اکنون با مبلغ 35 میلیون یورو و قراردادی 5 ساله به اتلتیکو مادرید پیوسته است.

دی پائول در فینال کوپا آمریکا مقابل برزیل در ترکیب ثابت آرژانتین قرار داشت و در خط هافبک این تیم عملکرد نسبتا خوبی داشت و در نهایت آرژانتینی ها آن بازی را بردند و قهرمان شدند.

1470