رونمایی از توپ ویژه ال کلاسیکو در فصل آینده

رونمایی از توپ ویژه ال کلاسیکو در فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بزرگ‌ترین مسابقات فوتبال جهان بدون شک دیدار میان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا است که این جدال سنتی به ال کلاسیکو موسوم شده است.

به گزارش فوتبالی، در تقویم لالیگا برای فصل آینده یعنی فصل 2021/22، تاریخ ال کلاسیکو ها به گونه ای است که ال کلاسیکوی رفت در آبان ماه و ال کلاسیکوی برگشت هم اواخر اسفند ماه و در واقع شب عید نوروز به وقت ایران برگزار خواهد شد.

اکنون به ادعای رسانه‌ی گل، از توپ ویژه ای که قرار است در فصل آینده رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا برای دو بازی رفت و برگشت ال کلاسیکو و همچنین سایر بازی های مهم مثل دربی های مادرید یا جدال های بارسلونا و اتلتیکو مادرید مورد استفاده قرار بگیرد، رونمایی شده است.

کمپانی پوما که وظیفه طراحی این توپ را بر عهده دارد و در واقع یکی از اسپانسر های لالیگاست، این توپ ویژه را با این رنگ‌بندی و طرح ویژه آماده است که با توپ سایر بازی های لالیگا تفاوت هایی دارد.

باید دید که رئال مادرید و بارسلونا در این تابستان چه تغییراتی خواهند داشت و در نهایت با چه ترکیبی فصل جدید لیگ فوتبال اسپانیا را استارت خواهند زد. در حال حاضر حرف و حدیث های زیادی پیرامون ماندن یا رفتن مسی از بارسلونا مطرح است.

1470