مدیر ورزشی دورتموند: غیبت هالند به دلیل حضورش در انگلستان است!

مدیر ورزشی دورتموند: غیبت هالند به دلیل حضورش در انگلستان است!

پایگاه خبری فوتبالی - میشائیل زورک مدیر ورزشی باشگاه دورتموند به شوخی دلیل غیبت ارلینگ هالند در تمرینات را، حضورش در انگلستان خواند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره نروژی زنبورها به دلیل درخشش در دورتموند مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچسترسیتی، منچستریونایتد، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و چلسی قرار گرفته است. 

به نقل از سایت گل، تمرینات پیش فصل دورتموند آغاز شده و خیلی از رسانه‌ها از غیبت هالند در این جلسات متعجب هستند. اما میشائیل زورک مدیر ورزشی این باشگاه به شوخی به اسکای آلمان گفت: "ارلینگ در تمرینات غایب است، زیرا هم اکنون در انگلستان حضور دارد!"

زورک پنجاه و هشت ساله پیش از این به بیلد گفته بود که شانس خروج هالند از سیگنال ایدونا پارک تقریبا صفر درصد است و این باشگاه به هیچ عنوان قصد فروش او را ندارد. او درباره آینده هالند افزود: "نسبت به گذشته هیچ چیز تغییر نکرده است. در حال برنامه ریزی برای فصل بعد هستیم و ارلینگ یکی از ارکان اصلی تیم ما خواهد بود."

دورتموند تاکنون جیدون سانچو را مبلغ هفتاد و سه میلیون پوند به منچستریونایتد فروخته و هنوز هیچ ورودی نداشته است. اگر آن‌ها در این تابستان هالند را به فروش نرسانند، آن وقت بند فسخ 75 میلیون یورویی او در سال آینده می‌تواند فعال شود.

4416