پنج کاندیدای اصلی توپ طلا بدون حضور رونالدو و امباپه

پنج کاندیدای اصلی توپ طلا بدون حضور رونالدو و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - با به اتمام رسیدن فصل فوتبال، حالا صبحت‌ها به سمت جایزه توپ طلا چرخیده است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکنانی هستند که فصل خوبی را سپری کردند و حالا اسمشان در بین نامزدهای جایزه توپ طلا می‌درخشد. 

لیونل مسی

ستاره آرژانتینی که در حال حاضر بدون باشگاه است تا پیش از فینال کوپا آمریکا، نامزد توپ طلا به حساب نمی‌رفت، اما حالا با قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا به عنوان یکی از کاندیدها به شمار می‌رود. مسی با فتح یک جام ملی حالا می‌تواند بدون هیچ شک و شبهه‌ای اسم خودش را در میان سه بازیکن برتر تاریخ ببیند. 

جورجینیو

این هافبک خلاق تیم ملی ایتالیا و باشگاه چلسی موفق شد به دو جام اروپایی همراه با چلسی و تیم ملی کشورش دست پیدا کند. او یکی از مهره‌های اصلی روبرتو مانچینی در قهرمانی یورو و همچنین توماس توخل در قهرمانی آبی‌های لندن در لیگ قهرمانان اروپا بود. 

هری کین

اگر انگلیس قهرمان یورو 2020 می‌شد، می‌توانست به عنوان نفر اول لیست حضور داشته باشد. او در مرحله گروهی اصلا عملکرد خوبی نداشت، اما در مراحل حذفی چند گل مهم به ثمر رساند تا نقش مهمی در حضور سه شیرها در فینال یورو 2020 داشته باشد. 

روبرت لواندوفسکی

این مهاجم لهستانی نتوانست کار خاصی در یورو 2020 انجام دهد، اما نمی‌توان از فصل درخشانی که در بایرن مونیخ داشت، به سادگی گذشت. لواندوفسکی در 29 بازی موفق به ثمر رساندن 41 گل شد. 

جورجیو کیه‌لینی 

احتمال برنده شدن کیه‌لینی بسیار پائین است، اما نمایشش در یورو 2020 بسیار درخشان بود. این مدافع با سابقه به همراه لئوناردو بونوچی و جیانلوئیجی دوناروما یک دیوار دفاعی در قلب دفاع آتزوری تشکیل دادند. با این حال هیچ مدافعی از سال 2006 نتوانسته فاتح توپ طلا شود، اما ممکن است که حالا وقت تغییرات باشد.

4416