کین: از دست دادن پنالتی ها بدترین احساس در جهان است

کین: از دست دادن پنالتی ها بدترین احساس در جهان است

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین معتقد است که انگلیس یک تورنمنت خارق العاده داشت و سه شیرها پس از باخت در فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا می توانند سرشان را بالا بگیرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، آتزوری ها روز یکشنبه در ضربات پنالتی انگلیسی ها را شکست دادند و کین معتقد است ضربات پنالتی بدترین راه برای از دست دادن یک فینال است ، اما تأکید کرد که مردان گرت ساوت گیت در مسیر درست قرار دارند. گزیده ای از صحبت های کاپیتان سه شیرها را در ادامه می خوانید:

"من نمی توانستم چیز بیشتری ارائه بدهم. بدترین احساس در جهان است وقتی در پنالتی ها مسابقه را می بازید. این شب ما نبود ، اما یک تورنمنت خارق العاده داشتیم و ما باید سرمان را بالا بگیریم. البته هم اکنون برای مدتی به لحاظ روانی آسیب خواهیم دید اما ما در مسیر درست و در حال ساخت هستیم و امیدوارم که بتوانیم از سال آینده پیشرفت کنیم."

"ما مقابل یک تیم بسیار خوب بازی می کردیم. در شروع عالی بودیم. ممکن است گاهی اوقات کمی در جو مسابقه غرق شوید. آن ها مالکیت توپ زیادی داشتند و ما را کاملاً کنترل کرده بودند، ولی فرصت های زیادی ایجاد نمی کردند."

"در وقت های اضافی ما به بازی مسلط شدیم و چند موقعیت خوب داشتیم. ما روندی را طی کردیم. بازیکنان ما هر کاری از دستشان برمی آمد انجام دادند، فقط شب ما نبود."

"به بازیکنانی که ضربات پنالتی خود را از دست داده بودند، گفتم شما باید سر خود را بالا بگیرید. این یک تورنمنت خارق العاده برای شما بوده است. هر کس می تواند یک پنالتی را از دست بدهد. ما با هم برنده می شویم، با هم می بازیم. ما از این شکست درس خواهیم گرفت و از آن رشد خواهیم کرد. شما بعد از این شکست رشد خواهید کرد و انگیزه بیشتری برای جام جهانی در سال آینده به شما می دهد."

"ما باید به عنوان یک تیم، از آن چه كه به دست آورده ایم بسیار افتخار كنیم. همه ما برنده هستیم و می خواهیم برنده شویم، بنابراین احتمالاً برای مدتی ناراحت خواهید بود اما این فوتبال است. ما از جام جهانی روسیه به خوبی پیشرفت کردیم و اکنون در ادامه آن هستیم."

9404