بونوچی: از جو سنگین ومبلی لذت بردم/ هر آن چه لازم بود انجام دادیم

بونوچی: از جو سنگین ومبلی لذت بردم/ هر آن چه لازم بود انجام دادیم

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو بونوچی می گوید که از فضای سنگین و تا حدی خصمانه ورزشگاه ومبلی لذت می برد، زیرا ایتالیا موفق شد در ضربات پنالتی تیم انگلیس را شکست دهد و عنوان قهرمانی یورو 2020 را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، لئوناردو بونوچی، مدافع ملی پوش باشگاه یوونتوس ایتالیا پس از این که لوک شاو توانست انگلیسی ها را در دقیقه دوم مسابقه در ومبلی جلو بیاندازد، موفق شد گل تساوی آتزوری را مقابل میزبان به ثمر برساند.

بونوچی همچنین توانست خونسردی خود را از لحظه اول این مسابقه تا زمان ضیافت پنالتی ها حفظ کند و ضربه پنالتی خود را نیز تبدیل به گل کند. آتزوری ها برای دومین بار بعد از قهرمانی یورو در سال 1968، موفق شدند فاتح این تورنمنت معتبر و بزرگ شوند.

مدافع مستحکم ایتالیایی در این باره گفت: "این یک رویا است که به حقیقت می پیوندد و اعتبار این مربی، کل تیم است."

وی افزود: "وقتی در ساردنیا (یکی از کمپ های تمرینات تیم ملی ایتالیا) دور هم جمع شدیم، چیز متفاوتی نسبت به گذشته وجود داشت. ما کم کم اعتماد به نفس، اطمینان و وحدت پیدا کردیم. این دلیلی بود که ما را افسانه می کند."

بونوچی در خصوص جو استادیوم ومبلی لندن در زمان برگزاری بازی فینال گفت: "جو سنگین و خصمانه ای وجود داشت که فقط حدود 7000 هوادار ایتالیا در آن حضور داشتند، بیشتر آن ها به دلیل محدودیت سفر در انگلیس مستقر بودند. این یک احساس منحصر به فرد است و ما از آن لذت بردیم. دیدن 58000 نفر قبل از اهدای جام، جای خوشحالی است. اکنون جام به رم می رسد. برای آن ها متاسفم، آن ها فکر کردند که جام در لندن می ماند اما ایتالیا یک بار دیگر درس بزرگی به ایشان داد. هنگام گرم کردن با خود گفتیم آن چه در جایگاه ها اتفاق می افتد فقط صدای پس زمینه و آمبیانس محیط است و این گونه خود را به لحاظ ذهنی آماده کردیم. ما 34 بازی شکست ناپذیر داشتیم. تمام کاری که باید انجام می دادیم تا به اینجا برسیم، دقیقاً همان کاری بود که تاکنون انجام داده بودیم، نه ذره ای بیشتر نه ذره ای کمتر."

به نظر می رسید بونوچی در جشن های بعد از بازی خود به توهین ها اشاره می کرد، زیرا او مقابل دوربین ها فریاد می کشید: "پاستا (ماکارونی) بیشتر! ما باید پاستای بیشتری بخوریم! جام به رم می رود!"

9404