شایعه‌ای که دوباره جدی شد؛ احتمال حضور جهانبخش در فاینورد

شایعه‌ای که دوباره جدی شد؛ احتمال حضور جهانبخش در فاینورد

پایگاه خبری فوتبالی- شایعات جدیدی درباره بازگشت علیرضا جهانبخش به فوتبال هلند در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، 10 روز قبل بود که نوشتیم یک خبرنگار هلندی مدعی شده وینگر ایرانی برایتون مورد توجه باشگاه فاینورد قرار گرفته و ممکن است او جانشین استیون برخویس – یا با تلفظ دیگر برگویس – در این تیم شود.

دیروز هم سایت خبرورزشی در گزارشی به این نکته اشاره کرد که علیرضا جهانبخش که برای تعطیلات به ایران آمده به زودی راهی انگلیس می‌شود تا قراردادش را با باشگاه برایتون فسخ کند و اقداماتی را برای انتقال به فاینورد، باشگاه جدیدش در لیگ هلند انجام دهد.

در حالی که مدیر برنامه‌های وینگر ایرانی برایتون واکنشی به این خبر نشان نداده، بازگشت احتمالی علیرضا به فوتبال هلند و حضورش در فاینورد با واکنش مثبت برخی از هواداران این تیم مواجه شده و آنها از اینکه جهانبخش – که سابقه آقای گلی لیگ هلند را دارد – را در تیم محبوبشان ببینند، خوشحال شده‌اند.

البته هنوز هیچ خبری به صورت رسمی در این زمینه منتشر نشده منتهی تمام هواداران جهانبخش امیدوارند که او به هر شکلی که شده از برایتون جدا شود و به تیمی برود که بتواند برایش بازی کند.

این وسط از دید برخی هواداران جهانبخش، فاینورد گزینه خوبی برای علیرضا در هلند محسوب نمی‌شود و اگر قرار به بازگشت او به فوتبال این کشور است، تنها آژاکس و آیندهوون می‌توانند مقصد خوبی برای وینگر ایرانی برایتون باشند و حالا باید دید علیرضا نهایتا چه تصمیمی برای فصل آینده خواهد گرفت.

1984