مانچینی پس از قهرمانی: بر انگلیس چیره شده بودیم

مانچینی پس از قهرمانی: بر انگلیس چیره شده بودیم

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است که شاگردانش در دیدار فینال مقابل انگلیس کاملا بر حریف چشره شده بودند. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش ایتالیا موفق شد با پیروزی برابر انگلیس در ضربات پنالتی، قهرمان یورو 2020 شود. در این دیدار ابتدا لوک شاو برای انگلیس گلزنی کرد، اما در نیمه دوم لئوناردو بونوچی حساب کار را برابر کرد. در ضربات پنالتی نیز، سانچو، رشفورد و ساکا پنالتی‌های خود را برای سه شیرها از دست دادند، تا لاجوردی پوشان قهرمان یورو 2020 در ومبلی لندن شوند.

به نقل از فوتبال ایتالیا، روبرتو مانچینی سرمربی سابق تیم‌های منچسترسیتی و اینتر، پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "فکر کردن راجع به چنین چیزی غیرممکن بود. بچه‌ها فوق العاده بودند. هیچ حرفی ندارم که بتوانم درباره آن‌ها بگویم. واقعا گروه شگفت انگیزی هستیم. بازی آسانی نبود و در ابتدا دچار مشکلاتی شدیم، اما توانستیم بر حریف غلبه کنیم. در ضربات پنالتی باید کمی خوش شانس باشید و من از این بابت برای انگلیس متاسفم. این تیم رشد زیادی کرده، اما هنوز فکر می‌کنم می‌توانیم از این چیزی که هستیم، بهتر نیز شویم. برای ایتالیایی‌ها خوشحالیم. واقعا هیچ حرفی نیست که بتواند احساسات من را به درستی درباره این بازیکنان بیان کند. راه سختی را طی کردیم تا بتوانیم به این جا برسیم."

4416