بهترین لحظه برای آتزوری/ دوناروما و رقم زدن لحظه‌ای که منجر به قهرمانی ایتالیا شد (عکس)

بهترین لحظه برای آتزوری/ دوناروما و رقم زدن لحظه‌ای که منجر به قهرمانی ایتالیا شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پرونده رقابت های یورو 2020 هم بسته شد و بدین ترتیب با قهرمانی تیم ملی ایتالیا در این بازی ها جام ملت های اروپا به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، اما این دوره از رقابت ها یک بازیکن قهرمان ویژه داشت و آن هم جیانلوئیجی دوناروما بود که به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت انتخاب شد. دوناروما همان بازیکنی بود که لحظه قهرمانی تیم ملی ایتالیا را در ضربات پنالتی رقم زد. جیانلوئیجی دوناروما پس از اینکه جورجینیو پنالتی خود را خراب کرد، روی پنالتی ساکا بسیار خوب عمل کرد و با یک شیرجه دیدنی توپ را مهار کرد و بدین ترتیب تیم ملی ایتالیا به قهرمانی رسید.

در واقع تصویر لحظه ای که قهرمانی ایتالیا رقم خورد را می بینید که دوناروما زیر نگاه های کویپرس با شیرجه دیدنی خود توپی را که ساکا شوت کرده گرفته است و بدین ترتیب به قهرمان ملت خود تبدیل شده است!

دوناروما پس از پیتر اشمایکل دومین دروازه بانی است که تبدیل به بهترین بازیکن تورنمنت یورو می شود و بدین ترتیب این دروازه بان ایتالیایی هم که همه از او به عنوان جانشین جیانلوئیجی بوفون یاد می کنند، در تاریخ فوتبال ایتالیا ماندگار شد. باید دید که ادامه دوران حرفه ای او به چه صورت خواهد بود.

1470