نخستین لیست مربی جدید سوریه با 16 مدافع

نخستین لیست مربی جدید سوریه با 16 مدافع

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی جدید تیم ملی سوریه اسامی 28 نفر از بازیکنان داخلی این کشور را به نخستین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، فدراسیون فوتبال سوریه روز یکشنبه و لا نظر نزار محروس سرمربی جدید این تیم، 28 بازیکن از جمله 6 دروازه بان، 16 مدافع و 6 هافبک دفاعی را به اردوی تخصصی تیم ملی فوتبال این کشور دعوت کرد.

فدراسیون فوتبال سوریه در بیانیه خود تأیید کرد که اردو از فردا دوشنبه آغاز می شود و این تمرینات فقط با حضور دروازه بان ها، بازیکنان خط دفاعی و بازیکنان میانه میدان برگزار می شود که تمامی افراد دعوت شده، از لیگ داخلی این کشور هستند.
علت دعوت از بازیکنان دفاعی به اردوی تیم ملی سوریه، اشتباهات تیمی در زمان حضور نبیل معلول عنوان شده است و سرمربی جدید سوری ها قصد دارد ابتدا با کار بر روی خط دفاعی، اشتباهات این تیم در بازی های گذشته را به حداقل برساند.

این اردوی آماده سازی از فردا دوشنبه و به مدت یک هفته در دمشق برگزار می شود. پیش بینی می شود بعد از تعطیلات عید قربان اردوی دیگری برای هافبک ها و مهاجمان تشکیل شود. به دلیل اینکه این اردو خارج از روزهای فیفا برگزار می شود، امکان حضور لژیونرها در آن فراهم نبود و تنها بازیکنان داخلی به اردو فراخوانده شده اند.
تیم ملی فوتبال سوریه یکی از حریفان ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی است. در گروه A این مسابقات، ایران در کنار کره جنوبی، عراق، امارات، لبنان و سوریه برای رسیدن به رقابت های جام جهانی 2022 قطر تلاش می کند.

1470