حضور چهره های ملی در ارکان فدراسیون فوتبال/ مهدوی کیا به تیم المپیک نزدیک شد

حضور چهره های ملی در ارکان فدراسیون فوتبال/ مهدوی کیا به تیم المپیک نزدیک شد

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال قصد دارد از چهره های ورزشی و ملی در ارکان این فدراسیون مختلف استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، به دنبال تغییرات در ارکان مختلف فدراسیون فوتبال پس از انتخابات ریاست فدراسیون، گویا اقدامات لازم مبنی بر استفاده بیشتر از چهره های ملی و ورزشی در حال انجام است و همانطور که شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در صحبت های امروز خود مطرح کرد، یکی از برنامه های اصلی این فدراسیون استفاده از چهره های مهم و تاثیرگذار ملی و ورزشی در این نهاد است. او حتی اذعان داشته که به زودی از یکی از بزرگان فوتبال ایران دعوت به همکاری خواهد کرد. 

عزیزی خادم در ادامه و در واکنش به ماجرای مهدی مهدوی کیا و تیم المپیک اینطور توضیح داد: با توجه به در پیش بودن مرحله مقدماتی انتخابی المپیک توافقات اولیه به صورت کلی با آقای مهدوی کیا انجام و قرار شد با توجه به قراردادی که او با باشگاه هامبورگ دارد، بعد از صحبت نهایی با مسئولان این باشگاه، برنامه جامع خودشان را برای ساماندهی تیم‌های ملی فوتبال پایه و سرمربیگری تیم المپیک به فدراسیون اعلام کنند. 

عزیزی خادم همچنین پس از برکناری منصور قنبرزاده از سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، از زحمات او تشکر کرد و عنوان داشت که وی در کنار فدراسیون فوتبال خواهد ماند و در زمینه های دیگری به این فدراسیون کمک خواهد کرد.

۴۳۴۴