عکس؛ دی ماریا و جبران فرصت سوزی‌های هیگواین برای آرژانتین

عکس؛ دی ماریا و جبران فرصت سوزی‌های هیگواین برای آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی برزیل را شکست داده و قهرمان رقابت های کوپا آمریکا 2021 شود و بدین ترتیب بالاخره پس از سالیان سال یک جام را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی، آنخل دی ماریا آن فرشته نجات تیم ملی آرژانتین بود که توانست با گل خود در دقیقه 21 برای تیم ملی آرژانتین، موجب پیروزی این تیم مقابل برزیل شود و بدین ترتیب قهرمانی را برای تیم ملی آرژانتین به دست بیاورد. دی ماریا روی یک پاس که از خط دفاعی به او رسیده بود، توانست با یک ضربه چیپ دروازه ادرسون را باز کند و تک گل این فینال را بدین ترتیب به ثمر برساند.

اما آرژانتین همیشه هم در فینال ها بدین شکل از فرصت ها استفاده نکرده است و در فینال های قبلی مقابل شیلی و همچنین فینال جام جهانی 2014 مقابل آلمان فرصت سوزی های زیادی داشته است که موجب شده جام را از دست بدهد.

در این فرصت سوزی ها نام یک مهاجم مطرح بوده است که او کسی نبوده جز گونزالو هیگواین که در هر دو فینال کوپا آمریکا در سال های 2015 و 2016 موقعیت هایی ایده آل را خراب کرده است و از سویی پالاسیو هم در فینال 2014 مقابل نویر یک توپ را خراب کرد.

اکنون دی ماریا فرصت سوزی های آن ها را جبران کرده و آرژانتین به قهرمانی رسید. وب سایت گل در یک طرح به این قضیه پرداخته است.

1470