جورجینیو و توپ طلا؟ کمی نزدیک، کمی دور

جورجینیو و توپ طلا؟ کمی نزدیک، کمی دور

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو، هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا در رقابت های یورو 2020 فوق العاده بوده است و قهرمانی او در این تورنمنت همراه با ایتالیا، می تواند این بازیکن را کاندیدای کسب جایزه توپ طلای سال جاری کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از گل، تبدیل یک پنالتی به مدل یخبندان برای حذف تیم ملی فوتبال اسپانیا و کسب جواز حضور تیم ایتالیا در فینال رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2020) ، تنها بخشی از عملکرد درخشان جورجینیو در پست هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا در این تورنمنت مهم بوده که توجه و تحسین کارشناسان فوتبال جهان را برانگیخته است. سوءتفاهم، انتقاد، کم توجهی. تمام این کلمات می توانند از زمان ورود جورجینیو به فوتبال انگلیس در سال 2018 استفاده شود. با این حال ، در این فصل ، او اشتباهات شک را ثابت کرده است.

جورجینیو که همراه با تیم فوتبال چلسی انگلستان، در همین فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هم شده و با هدایت توماس توخل آلمانی، نقشی اساسی را در تیم باشگاهیش ایفا می کند، یکشنبه شب با کسب عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا همراه با ایتالیا در ومبلی لندن، فرصت تکمیل یک دبل قهرمانی باشگاهی و ملی را دارد که کمتر بازیکنی می تواند فرصت کسب چنین افتخاری را به دست آورد و اگر آتزوری ها بتوانند در این فینال بزرگ بر سه شیرها غلبه کنند، جورجینیو می تواند در رقابت برای کسب توپ طلای اروپا از انگولو کانته، دیگر هم تیمی خود در چلسی پیشی بگیرد.

9404