واکنش مدیر برنامه ایموبیله به انتقادات: حملات رسانه ها خط دهی شده است

واکنش مدیر برنامه ایموبیله به انتقادات: حملات رسانه ها خط دهی شده است

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر برنامه چیرو ایموبیله از انتقادات ناعادلانه ای که از موکلش در خصوص عملکرد او در یورو 2020 می شود، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، الساندرو موگی، مدیر برنامه چیرو ایموبیله گفت: "من می بینم و می شنوم که مردم ضمن انتقاد از عملکرد موکلم، در مورد مهاجمانی صحبت و از آن ها تعریف می کنند که در کل دوران بازی خود، شاید حدود یک پنجم گل های چیرو را به ثمر رسانده اند و این واقعاً آزار دهنده است. چیرو ایموبیله چیز دیگری برای اثبات ندارد، او در طول زندگی حرفه ای خود خیلی چیزها را ثابت کرده و از نظر عینی، پرکارترین مهاجم ایتالیایی چند سال گذشته است."

این مهاجم 31 ساله در 51 بازی ملی برای تیم ملی ایتالیا 15 بار موفق به گلزنی شده اما در مقایسه با عملکرد او در لاتزیو کم رنگ است. با این حال هنوز هم انتظار می رود که مهاجم لاتزیو و ایتالیا، فینال یورو 2020 را مقابل انگلیس روز یکشنبه در ورزشگاه ومبلی از ابتدا بازی کند. مهاجم ملی پوش باشگاه لاتزیو با زدن 36 گل در 37 بازی در سری آ، جایزه کفش طلایی را به عنوان بهترین گلزن در بین لیگ های اروپایی در فصل 2020-2019 به دست آورد.

موگی در ادامه افزود: "این باعث عصبانیت من می شود زیرا اگر ایموبیله در هر بازی دو گل به ثمر برساند، این به عنوان یک عرف و امری عادی تلقی می شود و هیچ کس ارزشی برای این موضوع قائل نمی شود، اما اگر به هر دلیلی توپ را به تور دروازه نرساند، آن گاه چیرو به مشکل اصلی تیم تبدیل می شود. ما سال هاست که این مطالب را در رسانه ها می خوانیم. من بررسی كردم كه روزنامه نگاران نام مهاجمانی را آورده اند كه 30-40 گل در كل دوران حرفه ای خود به ثمر رسانده اند و با این حال به عنوان كسانی كه می توانند عملکرد ایتالیا را بهبود ببخشند، از ایشان یاد می شود. این موضوع به من نشان می دهد که برخی افراد از بیان چنین مطالبی انگیزه قبلی و خاصی دارند که این امر واقعاً مرا آزار می دهد."

9404