حمله رئیس باشگاه بایرن مونیخ به کروس: او دیگر در فوتبال امروزی جایی ندارد

حمله رئیس باشگاه بایرن مونیخ به کروس: او دیگر در فوتبال امروزی جایی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - اولی هوینس رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ به انتقاد از عملکرد تونی کروس و سبک بازی او پرداخت و معتقد است که هافبک رئال مادرید نمی‌تواند سال‌های طولانی در فوتبال دوام بیاورد. 

به گزارش فوتبالی، هافبک خلاق ژرمن‌ها و رئال مادرید اصلا فصل خوبی را سپری نکرد. او به همراه رئال مادرید موفق به کسب هیچ جامی نشد و در یورو 2020 با آلمان نیز، با شکست مقابل رقیب دیرینه خود، انگلیس از دور رقابت‌ها کنار رفتند. 

به نقل از مارکا، اولی هوینس درباره سبک بازی تونی کروس گفت: "من خیلی کروس را دوست دارم. او نمایش‌هایی در سطح کلاس جهانی دارد و در بایرن مونیخ نیز عالی بود، اما سبک بازی‌اش دیگر به درد امروز نمی‌خورد. باید بگویم که کروس دیگر جایی در فوتبال مدرن امروز ندارد. در بازی‌ها، بازیکنان به یک دیگر پاس عرضی می‌دهند و خبری از پاس‌های طولی و بلند نیست. چیزی که خیلی مرا اذیت کرد این بود که در دیدار مقابل انگلیس، زمانی که با یک گل عقب بودیم کروس دیگر جلوتر از خط مرکزی زمین نمی‌رفت. استایل بازی او به نظرم تمام شده است. در دو دیدار ابتدایی یورو خیلی خوب کار کردیم، چون چهار مدافع در زمین بودند. سپس لوو تصمیم گرفت که در دیدار سوم از سه مدافع استفاده کند. چرا؟ چون می‌خواست به هر نحوی کروس را بازی دهد."

4416