مسی- آگوئرو؛ از مدال طلای المپیک تا فتح کوپا آمریکا

مسی- آگوئرو؛ از مدال طلای المپیک تا فتح کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - در مورد عکس های مشترک مسی و نیمار در فینال کوپا آمریکا چیزهای زیادی گفته شد اما نباید یک رفاقت عمیق تر و قدیمی تر را از یاد ببریم.

به گزارش فوتبالی، سرجیو آگوئرو مهاجم تازه وارد بارسلونا نیز در فینال بامداد یکشنبه حضور داشت و توانست قهرمانی کوپا آمریکا را کسب کند. در حقیقت آگوئرو و مسی سالهاست که با هم رفیق هستند. اولین دستاورد بزرگ آنها در سطح ملی مربوط به مدال طلای المپیک 2008 بود و حالا پس از سیزده سال این دو توانسته اند اولین جام بزرگ ملی در سطح بزرگسالان را هم کسب کنند. لئو و سرجیو به احتمال فراوان فصل بعد با هم در بارسا هم تیمی خواهند بود. مسی هنوز برای تمدید با بارسا به توافق نرسیده اما به احتمال زیاد در نیوکمپ حضور خواهد داشت تا در کنار دوست صمیمی خود بازی کند. حالا به نظر می رسد که رفاقت آگوئرو - مسی به سود مردم آرژانتین بوده چون سال 2021 را با قهرمانی کوپا آمریکا در یاد خواهند داشت به خصوص که توانستند در ماراکانا، میزبان یعنی برزیل را شکست بدهند.

آگوئرو با اتمام قراردادش با منچسترسیتی به صورت رایگان راهی بارسلونا شد که در صورت جدایی گریزمان نقش پررنگی در تیم کاتالان خواهد داشت و می تواند به بارسا و مسی هم برای کسب قهرمانی کمک کند.

4125