پایان رافت: پرسپولیس سرتر از استقلال است و دربی را می‌برد

پایان رافت: پرسپولیس سرتر از استقلال است و دربی را می‌برد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اسبق قرمزها اعتقاد دارد که شهریار مغانلو ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم بود.

به گزارش فوتبالی، پایان رافت درباره نمایش خوب مهاجم بلند قامت پرسپولیس در بازی دیشب اظهار داشت: این بازیکن عملکرد فوق العاده‌ای داشت، یک گل و یگ پاس گل در 70 دقیقه نشان از توانایی و کلاس بالای مغانلو است.

رافت درباره تقابل شب گذشته پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک بیان کرد: پرسپولیس بازی بسیار خوبی را در زمین ارائه کرد و از همان شروع بازی سعی داشت با حملات گسترده روی دروازه آلومینیوم به گل برسد که جواب این تلاش را روی حرکت زیبای ترابی و پاسی که منجر به گل شهریار مغانلو شد، گرفت.

پیشکسوت قرمزها افزود: شرایط پرسپولیس روز به روز و بازی به بازی بهتر می‌شود. این تیم درسال های اخیر موفقیت‌های  زیادی را کسب کرده که حاصل همدلی بین بازیکنان و اعضای تیم است و همین موضوع باعث شده پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی و فنی پخته‌تر شود.

 پایان رافت این موضوع را قبول ندارد که از دید طرفداران برخی تیمهای دیگر، بردهای پرسپولیس دلایل غیرفنی دارد: این حرف‌ها برای فرار کردن از دست منتقدان و هواداران است. خود این افراد این موضوع را به خوبی می‌دانند و چون خودشان توان این را ندارند که با تلاش و کوشش موفق شوند، چشم دیدن موفقیت پرسپولیس را هم ندارند و مسائلی را مطرح می‌کنند که به هیچ وجه فنی نیست. بهتر است این افراد روی تیم خود تمرکز کنند تا به موفقیت برسند.

مهاجم اسبق قرمزها تیم یحیی را برنده دربی می‌داند: پرسپولیس با توجه به مهره‌هایی که در اختیار دارد سرتر از استقلال است و برنده این بازی خواهد بود تا گام محکمی در راه کسب جامی دیگر بردارد.

از رافت درباره این پرسیدیم که آل کثیر شانسی برای بازی در دربی ندارد. پاسخ او را بخوانید: امیدوارم که مصدومیت عیسی برطرف شده و به این بازی برسد اما در صورت تداوم مصدومیت آل کثیر، پرسپولیس کمبودی از نظر بازیکنان هجومی که قابلیت بازی در خط حمله را داشته باشند ندارد، شهریار مغانلو، امید عالیشاه،مهدی عبدی و حتی وحید امیری این قابلیت را دارند که در خط حمله جای عیسی را به خوبی پوشش دهند.

7655