عاشوری: نحوه صحبت کردن کرمانشاهی در حد یک داور نبود/ او عصبانی بود و مدام کارت می‌داد

عاشوری: نحوه صحبت کردن کرمانشاهی در حد یک داور نبود/ او عصبانی بود و مدام کارت می‌داد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به انتقاد از عملکرد داور دیدار تیمش مقابل تراکتور پرداخت و گفت که او با عصبانیت با بازیکنان برخورد می‌کرده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علی اصغر عاشوری درباره حاشیه‌های داوری دیدار  تراکتور - گل‌گهر و اینکه توسط کرمانشاهی از زمین مسابقه اخراج شد، اظهار داشت: من در مورد کارت زرد اولی که گرفتم هیچ صحبتی نکرده و اعتراضی هم ندارم، چون جلوی حمله حریف را گرفتم و داور می‌توانست کارت زرد نشان دهد. در مورد کارت زرد دوم اما باید بگویم که داور تصمیمی اشتباه گرفت، چون من هیچ خطایی در آن صحنه مرتکب نشدم. اگر بازی را نگاه کنید محمد عباس‌زاده با یک چرخش به هم‌تیمی خود پاس می‌دهد و سپس پای این بازیکن به پای من برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: نمی‌دانم چرا داور بعد از این صحنه به من کارت داد تا از زمین اخراج شوم و طبیعتاً این اتفاق در تیم ما تأثیر منفی داشت. من واقعاً بابت این تصمیم کرمانشاهی تعجب کرده بودم و نمی‌دانم وی چرا چنین قضاوتی انجام داد! کرمانشاهی در زمین بازی بسیار عصبانی بود و مدام به بازیکنان کارت می‌داد. نمی‌دانم چرا او چنین شرایطی داشت. ما در این بازی تیم برتر میدان بودیم و به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم، ولی تصمیمات داور در نتیجه تأثیرگذار بود.

هافبک گل‌گهر در واکنش به صحبت‌های کرمانشاهی که گفته است نفرات روی نیمکت این تیم به وی فحاشی کرده‌اند، تصریح کرد: مسئولان نیروی انتظامی و مسئولان حراست آنجا حضور داشتند و آنها به هیچ عنوان نگفتند که نیمکت ما به داور فحاشی کرده است. من نمی‌دانم چرا کرمانشاهی با عصبانیت سوت می‌زد و لحن صبحت‌های او و حرف‌هایی که می‌زد به هیچ عنوان در شأن یک داور نبود. این درست است که سوت را به داور می‌دهند، ولی این شایسته نیست که داور مسابقه هر کاری دلش بخواهد در زمین انجام دهد.

عاشوری در پایان خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم فوتبال ایران نیاز مبرمی به VAR دارد. در ضمن ما باید خیلی از چیزها را در فوتبال خودمان درست کنیم. ما باید ظرفیت پذیرفتن اشتباهات را داشته باشیم و هیچ اتفاقی نمی‌افتد اگر قبول کنیم که در یک کار اشتباه کرده‌ایم. تیم ما بابت داوری در چند مسابقه لطمه دیده است و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد قطعاً الان جایگاه بهتری داشتیم.

۴۱۵۴