رانیری: شانس دو تیم در فینال یورو 50-50 است/ ساوت گیت را تحسین می کنم

رانیری: شانس دو تیم در فینال یورو 50-50 است/ ساوت گیت را تحسین می کنم

پایگاه خبری فوتبالی - کلودیو رانیری معتقد است شانس ایتالیا و انگلیس در فینال یورو 2020 در ومبلی 50-50 است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، کلودیو رانیری، مربی با سابقه ایتالیایی در آستانه برگزاری فینال رقابت های یورو 2020 در خصوص این مسابقه اظهاراتی داشته که گزیده آن به این شرح است:

"من فکر می کنم این یک مسابقه بسیار بسیار خوب است. من قبل از شروع یورو گفتم که فینال می تواند بین ایتالیا و انگلیس باشد."

"مردان روبرتو مانچینی در ومبلی خواهان تسلط بر انگلیس خواهند بود."

"بسیار خوشحالم زیرا بازیکنان جوان و البته بازیکنانی با تجربه مانند جورجیو کیلینی، لئوناردو بونوچی و جورجینیو وجود دارند. ترکیبی بسیار خوب وجود دارد."

"بسیار مهم است که ما به سطح بالایی برگردیم. این برای همه مردم ایتالیا مهم است."

"ذهنیت ما طی دو سال اخیر تغییر کرده است. اکنون ذهنیت درستی داریم. بله، ما روح ایتالیایی داریم؛ با هم می مانیم، رنج می بریم، می جنگیم... اما مانچینی می خواهد تیم ایتالیا در هر شرایطی، بازی رو به جلو و حمله را در دستور کار قرار دهد. در صورت امکان، می خواهیم بر حریف مسلط شویم. ما سعی می کنیم مسابقه را ببریم."

"تصور دشواری است که یک نفر را به عنوان کلیدی ترین بازیکن تیم معرفی کنم. تصور می کنم جورجینیو بازیکن اصلی آتزوری است، اما در عین حال که به جورجینیو فکر می کنم، به لورنزو اینسینیه هم فکر می کنم. اگر به اینسینیه فکر می کنم، به کیزا هم فکر می کنم. همین طور اگر به کیزا فکر می کنم، نفراتی مثل دوناروما، کیلینی، بونوچی و...سایرین هم حائز نقش های کلیدی در تیم هستند."

"احتمال برد دو تیم 50-50 است. نود درصد ومبلی تیم خود را حمایت خواهند کرد، اما ایتالیا آماده جنگ است؛ فوتبال بازی می کند و در صدد تلاش برای پیروزی است. بازیکنان ایتالیا عادت دارند در هر شرایطی بازی کنند. امیدوارم داور عادلانه قضاوت کند زیرا بعد از اتفاقات اخیر، اکنون این امر بسیار مهم است."

رانیری همچنین ضمن تمجید از گرت ساوت گیت و تیمش ادامه داد: "معتقدم انگلیس تلاش خواهد کرد فشار زیادی وارد کند زیرا هواداران زیادی در ومبلی حضور خواهند داشت؛ اما ایتالیا نیز سعی خواهد کرد کاری کند تا فشار آن ها را بر تیم خودشان بیشتر کند."

"گرت ساوت گیت یک تیم خارق العاده ساخته است. جو تیمشان مانند یک تیم باشگاهی است. آن ها در کل بازی به یکدیگر کمک می کنند. کیفیت و روح انگلیسی وجود دارد. در جلوی تیمشان با بوکایو ساکا، رحیم استرلینگ، میسون مونت، هری کین و جک گریلیش کیفیت زیادی وجود دارد. می دانم که فیل فودن مصدوم و غایب خواهد بود. در پشت، کالوین فیلیپس و دکلان رایس قرار دارند که در آن جا می مانند تا همه را مسدود کنند. خط دفاع بسیار قوی است؛ کایل واکر بسیار سریع است و جان استونز و هری مگوایر بسیار قدرتمند هستند. این تیم خوبی است. ساوت گیت را تحسین می کنم."

9404