هادی مهدوی‌کیا: با شناختی که از مهدی دارم سرمربیگری تیم ملی امید را قبول نمی‌کند

هادی مهدوی‌کیا: با شناختی که از مهدی دارم سرمربیگری تیم ملی امید را قبول نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- سایت رسمی فدارسیون فوتبال با خبر سرمربیگری مهدی مهدوی‌کیا در تیم المپیک ایران و سپس تکذیب این خبر، رسانه ها را دچار گمراهی کرد.

به گزارش فوتبالی، امروز اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه دادند و دقایقی بعد از اتمام جلسه سایت فدراسیون فوتبال از سرمربیگری مهدوی‌کیا در تیم امید ایران خبر داد اما چند دقیقه بعد، عنوان و متن این خبر اصلاح شد تا مشخص شود، مهدوی کیا هنوز پاسخ مثبت به پیشنهاد فدراسیون فوتبال نداده و قرار است فدراسیون فوتبال با مهدوی کیا مذاکره کند.

با توجه به اینکه مهدوی‌‍کیا در آلمان زندگی می کند با برادرش هادی مهدوی‌کیا تماس گرفتیم که مدیریت آکادمی کیا در ایران را هم بر عهده دارد.

هادی مهدوی‌کیا در پاسخ به این سوال که آیا در جریان اتفاقات چند دقیقه اخیر قراردارد یا نه گفت:" وقتی خبر سرمربیگری مهدی در تیم امید ایران را شنیدم شک کردم. تعجب هم کردم سایت فدراسیون چنین چیزی را نوشت، چون می‌دانم هنوز چیزی قطعی نشده است."

او در مورد اینکه چند درصد احتمال می دهد برادرش پیشنهاد فدراسیون فوتبال را برای قبول هدایت تیم امید قبول کند، گفت:" باید با او صحبت کنم اما با شناختی که از مهدی دارم او پیشنهاد سرمربیگری تیم امید را قبول نمی کند."

9697