واکنش پیروز قربانی به ادعای فراز کمالوند

واکنش پیروز قربانی به ادعای فراز کمالوند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی سابق سایپا به صحبتهای فراز کمالوند در پایان بازی دیشب این تیم با استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی سایپا بعد از شکست تیمش به استقلال، در جمع خبرنگاران به این نکته اشاره کرد که از دید او سایپا، افتضاح بسته شده و البته که بحث ابراهیم صادقی جداست و او آدم سالم و پاکی است.

پیروز قربانی مربی سابق سایپا که در حال حاضر سرمربی تیم رایکای بابل در لیگ یک است درباره صحبتهای کمالوند به خبرنگار فوتبالی می‌گوید: من مدتی در سایپا کار کردم و به نظرم تیم خوبی دارند. یکسری از مربیان، مربی کامیونی هستند، یعنی هر جا می‌روند یک کامیون بازیکن همراه خودشان به آن تیم می‌برند!

وی ادامه داد: کمالوند نظرش را گفته اما من اعتقاد دارم سایپا در تمام پست‌ها بازیکن‌های خوبی دارد. از دید من مشکل سایپا، بحث مدیریتی است و اگر ابراهیم صادقی در این تیم مانده بود، می‌توانست سایپا را در لیگ نگه دارد.  سایپا این فصل در حال تغییر سبک و ذهنیت‌ها بود و این موضوع نیاز به زمان داشت اما اگر بین مربی و مدیریت باشگاه ناهماهنگی وجود داشته باشد طبیعتا این تغییر و تحولات ایجاد می‌شود. بازهم می گویم اگر صادقی در تیمش می‌ماند با بازی هایی که داریم می بینیم، سایپا نه تنها در لیگ می‌ماند بلکه می‌توانست صاحب رتبه تک رقمی شود.

مربی سابق سایپا صحبتهایش را اینگونه تمام کرد: همه سابقه ابراهیم صادقی یا پیروز قربانی را می‌دانند و سایپا کاملا خوب و سالم بسته شده است.

9697