مصدومیت وحشتناک و بیهوشی ستاره مکزیک؛ به بیمارستان منتقل شد

مصدومیت وحشتناک و بیهوشی ستاره مکزیک؛ به بیمارستان منتقل شد

پایگاه خبری فوتبالی - هروینگ لوزانو وینگر ناپولی پس از یک مصدومیت شدید از ناحیه سر در بازی  تیم ملی مکزیک روانه بیمارستان شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 25 ساله در ترکیب تیم ملی مکزیک در بازیهای جام ملت های آمریکای شمالی و مرکزی یا همان "گلدکاپ" در مقابل ترینیداد و توباگو در تگزاس حضور پیدا کرده بود.

لوزانو دچار یک زخم شدید بالای چشمانش شده بود و با بانداژ دور گردنش از زمین خارج شد. او بدین ترتیب در دقیقه یازدهم بازی افتتاحیه گلدکپ در استادیوم باشگاه دالاس کابویز از زمین خارج شد. در حقیقت لوزانو در این صحنه با آلوین جونز برای رسیدن به توپ رقابت می کرد و در نهایت با زانوی ماروین فیلیپ دروازه بان رقیب برخورد کرد. 

ESPN در ابتدا گزارش داد که لوزانو بیهوش شده اما کمی بعد این بازیکن دستانش را تکان داد و در نهایت توسط کادر پزشکی از زمین خارج و مستقیما به بیمارستانی محلی در تگزاس منتقل شد. 

پزشک تیم ملی مکزیک در مورد شرایط وی گفت:" شرایط لوزانو پایدار است. او به هوش آمده و مورد معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت.

بازی مکزیک و ترینیداد و توباگو در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که مکزیک 30 شوت به چارچوب داشت. مکزیک و ترینیداد در گروه A از میان شانزده تیم حاضر در مسابقات گلدکاپ قرار دارند و ال سالوادور و گواتمالا دیگر همگروه هایشان هستند. فینال مسابقات در روز دهم مرداد در لاس وگاس برگزار می شود.

4125