ماموریت ویژه رفیعی؛ سروش به دنبال شهباززاده!

ماموریت ویژه رفیعی؛ سروش به دنبال شهباززاده!

پایگاه خبری فوتبالی- بر خلاف جدول بهترین گلزنان لیگ که تکلیف صدرنشینش مشخص شده، رقابت در جدول بهترین پاسورهای لیگ به داغ‌ترین شکل ممکن ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، سجاد شهباززاده با دبل مقابل صنعت نفت، آقای گلی‌اش در فصل بیستم را تا حد بسیار زیادی قطعی کرده و نزدیکترین تعقیب‌کننده‌های او – گادوین منشا، محمد عباس‌زاده و امین قاسمی‌نژاد باید در سه هفته پایانی لیگ، 8 گل بزنند تا به مهاجم سپاهان برسند. البته قاسمی‌نژاد چهار بازی فرصت دارد تا به شهباززاده برسد منتهی  روی کاغذ، شهباززاده نگرانی‌ای بابت از دست دادن عنوان آقای گلی لیگ بیستم ندارد.

برویم سراغ جدول پاسورهای لیگ. احمدرضا زنده‌روح که در دو هفته گذشته و با گلسازی برای یونس شاکری به صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ رسیده بود، به خاطر محرومیت دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داد تا سروش رفیعی از این غیبت نهایت استفاده را ببرد و با پاس گلی که در بازی دیشب سپاهان و صنعت نفت به سجاد شهباززاده داد، حالا با 7 پاس گل در کنار زنده‌روح در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار بگیرد.

رفیعی امیدوار است در هفته‌های پایانی لیگ بتواند آمارش را ارتقا دهد تا سپاهان در کنار داشتن بهترین گلزن لیگ، بهترین پاسور فصل را هم در اختیار داشته باشد و باید دید زنده‌روح و مهدی قایدی و امید عالیشاه چنین اجازه‌ای به هافبک سپاهان خواهند داد یا نه. 

1984