تجمع هواداران آرژانتین پشت درهای بسته ورزشگاه ماراکانا(عکس)

تجمع هواداران آرژانتین پشت درهای بسته ورزشگاه ماراکانا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تا دقایقی دیگر فینال حساس کوپا آمریکا میان دو تیم آرژانتین و برزیل در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد و باید دید که در نهایت کدام تیم موفق به پیروزی و قهرمانی می شود و جام را بالای سر می برد.

به گزارش فوتبالی، اما با وجود اینکه در این بازی تعداد بسیار کمی هوادار وجود دارد و به خاطر شرایطی که بیماری کرونا و همه گیری آن پیش آورده، بازی با حضور درصد بسیار کمی تماشاگر برگزار می شود، هواداران تیم ملی آرژانتین پشت درب های بسته ورزشگاه مارادونا تجمع کرده اند تا بدین ترتیب و به خیال خودشان از تیم ملی کشور خود حمایت کرده باشند چرا که آرژانتینی ها امید زیادی به قهرمانی در این جام دارند و آن ها برای سالیان سال است که دستشان از جام کوتاه بوده است.

اگر مسی می خواهد که یک جام ملی در کارنامه اش داشته باشد، این یکی از آخرین فرصت های اوست و می توان گفت که همین قضیه هوادارن لیونل مسی را به پشت در های ورزشگاه کشانده است و باید دید که در نهایت در این بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و کدام تیم موفق به پیروزی و قهرمانی می شود.

از این تصاویر می توان یک نکته اساسی را متوجه شد و آن هم تفاوت مهار بیماری کرونا در اروپا و آمریکای جنوبی است که با نگاهی مقایسه ای به شیوه برگزاری یورو 2020 و کوپا آمریکا 2021 می توان متوجه آن شد.

1470