هشدار مانچینی: نباید از استرلینگ غافل شویم

هشدار مانچینی: نباید از استرلینگ غافل شویم

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است که رحیم استرلینگ ستاره باشگاه منچسترسیتی و انگلیس یک تهدید جدی برای ایتالیا به شمار می‌رود. 

روز یک شنبه از ساعت 23:30 تیم‌های انگلیس و ایتالیا مرحله فینال یورو 2020 را در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهند کرد. در راه رسیدن سه شیرها به اولین فینال خود در یورو، استرلینگ نقش اساسی را ایفا کرد. او در مرحله نیمه نهایی مقابل دانمارک توانست یک پنالتی بگیرد تا انگلیس در فینال حضور داشته باشد. حال مانچینی به بازیکنانش هشدار داد که حواسشان به این بازیکن ریز نقش و تکنیکی باشند. 

به نقل از سایت گل، مانچینی سرمربی سابق تیم‌های اینتر و منچسترسیتی درباره استرلینگ گفت: "انگلیس تیم بسیار قوی است و بازیکنان خوب زیادی روی نیمکت حضور دارند. البته ما نیز تیم قدرتمندی هستیم، چون در فینال حضور داریم. استرلینگ پیشرفت زیادی کرده و چست و چابک است. پس باید مراقب او باشیم. اما هری کین هم است. در فاز هجومی با توجه به دو عامل سرعت و تکنیک، آن‌ها خیلی خطرناک هستند. از نظر فیزیکی هم سرتر از ما هستند، اما فوتبال با توپ روی زمین بازی می‌شود. بعضی اوقات تیم‌های با قدرت بدنی پائین‌تر برنده می‌شوند و امیدواریم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم و برای این کار با تمام قوا به میدان خواهیم رفت. 

4416