نکونام: از بازیکنانم گلایه دارم/ تا آخر فصل تصمیمی برای سال آینده نمی‌گیرم

نکونام: از بازیکنانم گلایه دارم/ تا آخر فصل تصمیمی برای سال آینده نمی‌گیرم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: می‌توانستیم به راحتی 6 گل به ماشین سازی بزنیم ولی در زدن ضربات آخر دقت نکردیم.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام پس از برتری مقابل ماشین سازی در نشست خبری ضمن آرزوی سلامتی برای یکی از هواداران فولاد اظهار داشت: قطعا همه بازی را دیدند و اگر این دیدار 6 بر صفر تمام می‌شد هیچ اتفاقی نمی‌افتاد. ما می‌توانستیم به راحتی در این بازی 6 گل بزنیم، البته آخر مسابقه و در 10 دقیقه پایانی حریف انتحاری بازی کرد و اگر باهوش نبودیم، می‌توانستند کار دست تیم ما بدهند.

وی ادامه داد: به جای اینکه بازی را راحت ببریم،  ممکن بود مساوی شود. از بازیکنانم به خاطر این فرصت سوزی‌ها و گل‌هایی که نزدند، گلایه دارم. مستحق گل‌های بیشتری بودیم که در این بازی به آن نرسیدیم. البته به همه آنها تبریک و خسته نباشید می‌گویم که موقعیت‌های زیادی را خلق کردند.

سرمربی فولاد در مورد ماشین سازی گفت: سپاهان این تیم را یک بر صفر برد و حتی توانستند مس را 3 بر صفر ببرند. اکبرپور زحمت کشیده و تیم منسجمی را ساخته که فوتبال بازی می‌کند. ما در این مسابقه موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم، اما در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم، اما مهم سه امتیاز بودیم که با کسب آن توانستیم در کورس بمانیم.امیدواریم این فرصت‌ سوزی‌ها در پایان فصل به ضررمان نشود، چون هر یک گل، هر امتیاز و هر یک ضربه از الان به بعد می‌تواند برای همه تیم‌ها مرگ و زندگی باشد.

نکونام در مورد اینکه برنامه‌ای برای ادامه همکاری با فولاد دارد یا خیر، گفت: در میان مدیرانی که در فوتبال با آنها سر و کار داشتم، از زمانی که در نوجوانان بودم وداریوش مصطفوی رئیس فدراسیون فوتبال بود، با خیلی ها کار کردم. واقعا مدیر خوب کم داشتیم اما خوب‌ها واقعا مدیر به معنی واقعی بودند. در حال حاضر اگر بخواهیم از یک مدیر خوب نام ببریم سعید آذری است. این اظهار نظر من هم به خاطر عملکرد او در ذوب آهن و فولاد است. 

وی ادامه داد: نظم و انضباط و انسجامی که ما داریم، به خاطر حضور او است. خوشحالم که با چنین مدیری کار می‌کنم که همه چیز را درک می‌کند و باعث افتخار من است که در کنار او هستم. اینکه او  به کار با من ابراز علاقه کرده، لطف او به من است، اما تا آخر فصل فعلا تصمیمی نمی‌گیرم.یعنی الان با شرایط تیم وقت نداریم  که به این چیزها فکر کنیم.

سرمربی فولاد در مورد قضاوت داور بازی با ماشین‌سازی گفت: تا دقیقه 75 داوری خوب بود. صحنه پنالتی‌ما دور بود و آن را ندیدم. یک پنالتی دیگر روی کولی بالی اتفاق افتاد که گرفته نشد. گلی که هم که به ثمر رساندیم درست بود.در مجموع با اینکه داور اولین قضاوتش را انجام می‌داد خوب کار کرد و فکر می‌کنم او آینده خوبی دارد. امیدوارم در مورد داور اظهار نظر اشتباهی نکرده باشم ولی گلی که زدیم قطعا آفساید نبود.

1470