نظر کارشناس داوری بعد از تماشای کمر مجروح کنعانی زادگان/ بازیکن آلومینیوم باید اخراج می‌شد؟

نظر کارشناس داوری بعد از تماشای کمر مجروح کنعانی زادگان/ بازیکن آلومینیوم باید اخراج می‌شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن آلومینیوم اراک با استوک روی کمر کنعانی زادگان رفت اما داور بازی در اقدامی عجیب جریمه ای برای او در نظر نگرفت .

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، دقیقه آخر بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس صحنه خشنی داشت و بازیکن تیم اراکی با استوک روی کمر کنعانی زادگان رفت. کنعانی لحظاتی بعد لباسش را بالا زد و شاهد جراحت شدیدش بودیم.

نادر جعفری کارشناس داوری در باره کارشناسی دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: داور در تمامی صحنه ها قضاوت عادلانه ای داشت و کم اشتباه بود اما در برخورد کنعانی و بازیکن آلومینیوم باید از کارت زرد استفاده می کرد.

وی اضافه کرد: چون شدت برخورد بیش از حد نبود این صحنه کارت زرد داشت و نیازی به اخراج بازیکن نبود.

جعفری در خصوص حضور منصوریان در محوطه فنی پرسپولیس هم توضیح داد : اگر حضور منصوریان با رعایت ادب باشد اشکالی ندارد و نیاز به جریمه مربی تیم اراک نبود و در این خصوص باید داور چهارم نظر بدهد.

په په بازیکن رئال مادرید هم برای لگد کردن دست مسی نه از زمین بازی اخراج و نه توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا جریمه شد. بعد از برخورد کنعانی و بازیکن آلومینیوم همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد اما اگر این اتفاق در دربی پایان هفته رخ دهد قطعا جنجال های طولانی در پی خواهد داشت.

1470