هافبک آرژانتین: نیمار را دیوانه خواهم کرد!

هافبک آرژانتین: نیمار را دیوانه خواهم کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو پارادس هافبک باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین می‌گوید که حتی یک لحظه هم به نیمار اجازه راحت بودن در زمین نخواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، بامداد روز یک شنبه از ساعت 04:30 در ورزشگاه ماراکانا، دو تیم برزیل و آرژانتین مرحله فینال کوپا آمریکا 2021 را برگزار خواهند کرد. یکی از نکات جالب این دیدار تقابل مسی با نیمار و همچنین پارادس با نیمار خواهد بود، زیرا این دو نفر در باشگاه پاری سن ژرمن هم تیمی هستند. 

به نقل از مارکا، پارادس درباره این که یک مدافع چگونه می‌تواند نیمار را مهار کند، به TyC Sport گفت: "جوری به نظر می‌رسد که انگار نیمار تمارض می‌کند، اما اینگونه نیست. او را زیاد می‌زدند. اگر او را بسیار عصبانی کنید، کار شما تمام است و دیگر نمی‌توانید او را مهار کنید. البته برای لئو مسی هم اینگونه است. حتی اگر آن‌ها را زیاد بشناسید، باز هم شما را سورپرایز خواهند کرد. آن‌ها از نظر فیزیکی و ذهنی سریع‌تر هستند. باید خیلی نزدیک به نیمار باشید و او را بسیار کم بزنید. او می‌داند که می‌خواهم دیوانه‌اش کنم و این موضوع را به من گفت. همچنین به من گفت که قرار است که کل مسابقه را با هم بجنگیم و من از چنین چیزی جلوگیری نخواهم کرد."

4416