تخلفات هواداران انگلیسی دردسرساز شد/ جریمه نقدی انگلیس در آستانه فینال

تخلفات هواداران انگلیسی دردسرساز شد/ جریمه نقدی انگلیس در آستانه فینال

پایگاه خبری فوتبالی - اتحادیه فوتبال اروپا بعد از بررسی پرونده تخلفات تماشاگران انگلیس رای خود را صادر و فدراسیون فوتبال این کشور را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسکای، هواداران تیم فوتبال انگلیس که در بازی مقابل تیم ملی دانمارک اقدام به انجام تخلفاتی مانند انداختن نور لیزر روی صورت کسپر اشمایکل، دروازه بان دانمارکی ها هنگام زدن ضربه پنالتی، هو کردن و ایجاد سر وصدای توهین آمیز در زمان پخش سرود ملی دانمارک و به راه انداختن آتش بازی در استادیوم پس از پایان مسابقه کرده بودند، توسط مقامات قضایی یوفا به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دلیل این رفتارهای تخلف آمیز هواداران انگلیس در جریان پیروزی مسابقه نیمه نهایی یورو 2020 برابر دانمارک، فدراسیون فوتبال انگلیس را به پرداخت مبلغ 25،330 پوند (30،000 یورو) جریمه کرد.

این مجازات که روز شنبه توسط هیأت حاکمه قضایی یوفا تأیید شد، علاوه بر انداختن نور لیزر و مزاحمت برای دروازه بان حریف، به ایجاد اغتشاشات هنگام پخش سرودهای ملی در ومبلی و برپایی آتش بازی در داخل ورزشگاه توجه و تاکید دارد.

این حکم امروز و در شرایطی صادر شد که تیم ملی فوتبال انگلیس در آستانه اولین حضور خود در تاریخ فینال های جام ملت ها قرار دارد.

9404