رسمی؛ مدافع تیم زیر 21 سال پرتغال، اولین خرید فصل آرسنال

رسمی؛ مدافع تیم زیر 21 سال پرتغال، اولین خرید فصل آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال خرید نونو تاوارس از بنفیکا را با مبلغ هشت میلیون پوند نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم زیر 21 سال پرتغال با قراردادی بلندمدت به تیم میکل آرتتا ملحق شد.  آرتتا در مصاحبه با وبسایت آرسنال در مورد این انتقال گفت:" به نونو برای حضور در باشگاه خوشامد می گویم. او بازیکن جوانی است که آینده درخشانی دارد و در بنفیکا در سالهای اخیر پیشرفت خیلی خوبی داشته است و کیفیت خود را در تیم زیر 21 سال پرتغال هم نشان داده است.  حضور نونو گزینه های ترکیب آرسنال به خصوص در خط دفاعی را بیشتر می کند و به ما در سمت چپ زمین انرژی می دهد.  حالا به زودی باید روی خرید نونو تمرکز کنیم، هماهنگی خوبی با خانواده آرسنال دارد و می تواند مقابل هواداران بی نظیر ما بازی کند."

این بازیکن 21 ساله اولین خرید تابستانی آرسنال بود و آرتتا در نظر دارد که پس از فصلی ناامیدکننده ترکیبش را از نو بسازد.  توپچی ها پس از 25 سال نتوانستند سهمیه اروپایی را بگیرند چرا که در لیگ هشتم شدند و آرتتا به خاطر نتایج اخیر تحت فشار است.

تاوارس در آکادمی بنفیکا رشد کرده و به تیم بزرگسالان رسیده است.  این دفاع چپ اولین بازی خود در تیم بزرگسالان بنفیکا را در سوپرجام پرتغال در پیروزی تیمش مقابل اسپورتینگ در سال 2019 داشت. تاوارس در  دو سال اخیر مجموعا 25 بازی در تیم بزرگسالان بنفیکا داشته که یکی از بازیهایش مقابل آرسنال در لیگ اروپا در ماه فوریه بود که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

4125