آزمون، بازیکن محبوب طرفداران وستهام و لیورپول

آزمون، بازیکن محبوب طرفداران وستهام و لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ایرانی زنیت این بار به شکلی متفاوت به تیمهای لیگ جزیره لینک شده است.

به گزارش فوتبالی، هنوز فصل نقل و انتقالات تابستانی شروع نشده بود که از سری A و یکی از دو تیم میلان یا رم به عنوان مقصد احتمالی سردار آزمون نام برده شد.

سردار در بازار اخبار و شایعات از ایتالیا مسافر پرتغال شد و حالا طرفداران دو تیم انگلیسی دوست دارند که او را در تیم محبوبشان ببینند.

بعد از آنکه یکی از سایتهای هواداری باشگاه وستهام در گزارشی با تیتر وستهام باید با مسی ایرانی قرارداد امضا کند، به مدیران این باشگاه پیشنهاد کرد که سراغ مهاجم ایرانی زنیت بروند، حالا نوبت به یکی از سایتهای هواداری لیورپول رسیده که به نام سردار آزمون اشاره و او را گزینه مناسبی برای حضور در تیم یورگن کلوپ معرفی کند.

سایت thisisanfield در گزارشی از بازیکنانی نام برده که لیورپول می‌توان در نقل و انتقالات تابستانی سراغ آنها برود. نویسنده این مطلب با اسم بردن از سردار آزمون به این نکته اشاره کرده که سردار قبلا مورد توجه لیورپول هم بوده و عملکرد بسیار خوبی در زنیت داشته است.

توضیح فوتبالی: سالهاست که سردار آزمون در فصل نقل و انتقالات به تیمهای مختلفی لینک می‌شود اما هیچ اتفاق جدیدی درباره او رخ نمی‌دهد و به نظر می‌رسد باید شاهد ادامه حضور او در زنیت باشیم.

1984