شیری: نتیجه گرفتن نساجی مهم‌تر از کاشته من است

شیری: نتیجه گرفتن نساجی مهم‌تر از کاشته من است

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان نساجی گفت: نتیجه تیم مهم‌تر از کاشته من است و امیدوارم همه بتوانیم کمک کنیم تا تیم‌مان شرایط خوبی در جدول به دست آورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، حامد شیری درباره وضعیت نساجی و تساوی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: شرایط تیم خوب است اما بازی سختی در آبادان داشتیم و می‌خواستیم با امتیاز از آبادان برگردیم. دوست داشتیم برنده شویم اما باتوجه به این که هوا خیلی گرم بود، تساوی نتیجه خیلی خوبی بود. کارمان در ادامه لیگ سخت است اما باید تلاش کنیم تا روندمان را حفظ کنیم و بتوانیم تیم را در لیگ نگه داریم.
او ادامه داد: ادامه لیگ خیلی سخت است، چون تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند و بازی‌های خیلی سختی پیش رو داریم. یک بازی رو در رو با ذوب‌آهن داریم و باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا امتیازات باقی مانده را کسب کنیم و امیدواریم این اتفاق رخ دهد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نساجی در لیگ باقی بماند.

کاپیتان نساجی درباره کار با ساکت الهامی گفت: او توانست در کمترین زمان ممکن از بازیکنان شناخت خوبی پیدا کرد اما زمانی به تیم اضافه شد دستش برای جذب بازیکن بسته بود و نمی‌توانست بازیکنی جذب کند. او به داشته‌های تیم بسنده کرد و در کمترین زمان ممکن توانست شناخت خوبی پیدا کند و نتایج خوبی با تیم به دست آورد. امیدوارم با حضور او بتوانیم در بازی‌های باقی مانده خوب کار کنیم و نتایجی که لازم داریم را به دست آوریم.

او درباره گل زیبایی که مقابل صنعت نفت به ثمر رساند، گفت: سال‌های گذشته هم تجربه چنین ضرباتی را داشتم و اولین گلم در لیگ برتر هم در همین ورزشگاه و در همین نقطه بود. اگر فرصتی باشد کاشته تمرین می‌کنم اما مهم تر این است که توانستم کمک کنم تیم‌مان امتیاز کسب کند. نتیجه تیم مهم‌تر از کاشته من است و امیدوارم همه بتوانیم کمک کنیم تا تیم‌مان شرایط خوبی در جدول به دست آورد.

شیری اضافه کرد: هواداران انتظارات زیادی از ما دارند و این انتظارات هم به جا است. امیدوارم بتوانیم این انتظارات را برآورده کنیم، چون به هر حال نساجی در کل استان مازندران هوادار دارد و همه دوست دارند این تیم در لیگ برتر بماند. نساجی پس از ۲۴ سال به لیگ برتر صعود کرد و هواداران چشم انتظار صعود این تیم به لیگ برتر بودند. همه دوست دارند نساجی در لیگ بماند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

6641