عیدی: یک اشتباه مسلم برد را از ما گرفت/ داور تحت تأثیر نام سپاهان بود

عیدی: یک اشتباه مسلم برد را از ما گرفت/ داور تحت تأثیر نام سپاهان بود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پیکان معتقد است که اشتباه مسلم داور مانع از پیروزی آنها برابر سپاهان شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مجید عیدی درخصوص بازی برابر سپاهان که با تساوی یک ـ یک به پایان رسید، گفت: این بازی هم برای ما و هم برای سپاهان یک مسابقه سنگین بود. آنها نمی‌خواستند از کورس قهرمانی جا بمانند و تیم ما هم با آنالیز خوبی که کادر فنی از سپاهان داشت به‌دنبال گرفتن سه امتیاز بود. ما به‌خوبی حریف خودمان را کنترل کردیم و می‌توانستیم برنده باشیم. اگر اشتباه داوری رخ نمی‌داد، برنده می‌شدیم ولی به هر حال سپاهان هم تیم پرقدرت و قابل احترامی است و کسب یک امتیاز نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.
وی با بیان اینکه اشتباه داور یک برد مهم را از آنها گرفت تأکید کرد: متأسفانه داوری بد بود و روی صحنه گل سپاهان کاملاً مشخص بود که 3،4 بازیکن این تیم در موقعیت آفساید قرار دارند و همه کارشناسان هم تأکید کردند که این گل آفساید بود اگر این بازی را می‌بردیم خیلی خوب به بالای جدول نزدیک می‌شدیم و نگاهی به کسب سهمیه داشتیم ولی اشتباه داوری واضح بود و ما متأسفانه برد را با مساوی عوض کردیم. من معتقدم تیم داوری تحت تأثیر نام سپاهان قرار گرفت.

مدافع پیکان در پایان تصریح کرد: تیم ما در چند هفته اخیر روند خوبی داشت و امیدوارم در بازی بعدی با مس رفسنجان هم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و باعث خوشحالی کارگران ایران خودرو شویم.

6641